PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
  • Data: 2006-08-29 10:37:34
    Temat: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy takich stawkach to ja się nie dziwię. Łapali doświadczenie i uciekali
    > do lepiej płatnej roboty.

    Generalnie tak, chociaż starałem się utrudnić im to działanie poprzez
    stosowanie takiej a nie innej filozofii podziału zadań. Oczywiście łapali
    doświadczenie "generalne", czyli z zakresu samego programowania.

    Jednak projekt podzieliłem tak, że dostawali drobne zadanka, których
    założenia były ustawione tak, aby nie dało się ich bezpośrednio nigdzie
    zastosować. Mieli za to intensywnie dokumentować swój kod, oraz
    materiały źródłowe, które otrzymywali w stanie "surowym".

    Z tej dokumentacji kształcili się dopiero "zaufani" ludzie, którzy nie
    zamierzali nigdzie odchodzić. Czyli de facto zwykli programiści
    robili pierwszą fazę rozpoznania różnych tematów, a zaufani i opłacani
    dopiero właściwy projekt.