PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
  • Data: 2006-08-29 11:30:55
    Temat: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Aug 2006 12:37:34 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <ed15dg$6a7$1@news2.ipartners.pl> napisał:

> [...]

    Dziwnym nie jest, sam bym tak zrobił.

    > Generalnie tak, chociaż starałem się utrudnić im to działanie poprzez
    > stosowanie takiej a nie innej filozofii podziału zadań. Oczywiście łapali
    > doświadczenie "generalne", czyli z zakresu samego programowania.
    >
    > Jednak projekt podzieliłem tak, że dostawali drobne zadanka, których
    > założenia były ustawione tak, aby nie dało się ich bezpośrednio nigdzie
    > zastosować. Mieli za to intensywnie dokumentować swój kod, oraz
    > materiały źródłowe, które otrzymywali w stanie "surowym".

    Czyli goście uczyli się robić ogólnie kod, przypuszczam, że nawet
    czytelny kod, nabierali doświadczenia w pracy z cudzym kodem, uczyli się
    go dokumentować. I pracować z jakimś, prawdopodobnie kilkunastoosobowym
    zespole. Dość dobry nabytek dla przyszłego pracodawcy, taka praktyka po
    studiach na wakacje.

    ja czyli jakub
    Revoke.