PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie
    student?
    Date: 31 Jul 2002 12:34:40 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    ZoLT <m...@m...net> wrote:
    > Od pewnego czasu poszukuje pracy i bulwersuje mnie pewna sprawa. Otóż
    > wszędzie się słyszy o akcjach wspierania absolwentów szkól wyzszych,
    > roznego rodzaju ulgi dla pracodawców dla samych absolwentów starze itd.
    > a czy ktos nie zapomniał o osobach z wykształceniem średnim?

    zapomnienie jest pewnie swiadome.
    Rzad moze powiedziec: mlodzierz z wyksztalcenie srednim ma isc na studia!
    najlepiej platne ;-) zeby wiecej podatkow z tego bylo, albo zeby uczelnie
    panstwowe mialy wiecej kasy i nie musialy prosic o nia rzadu.
    Mlodzierz na studiach nie wchodzi to statystyk bezrobocia wiec poprawia
    wskazniki.
    Dodatkowo rosnie sredni poziom wyksztalcenia, wiec inne wskazniki sie tez
    poprawiaja.
    Wiec mowia idzcie na studia potem bedziecie mieli latwiej - nie tylko dlatego,
    ze bedziecie mieli lepsze wyksztalcenia, ale bo do Was troche doplacimy.
    To sposob na szybkie poprawienie statystyk bezrobocia i wyslanie problemu
    do nastepnego rzadu. Ci srednio wyksztlaceni ;-), ktorzy dzis dadza sie nabrac
    na to, ze po studiach praca bedzie na nich czekac skoncza studia juz w okresie
    dzialania nastepnego rzadu...

    No o tym, co maja wyzsze trudno skierowac na studia doktoranckie, bo to juz by
    bylo zbyt grubymi nicmi szyte.

    oczywiscie poniekad z przymruzeniem oka ;-)))))))))
    pozdrawiam

    romekk