PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-27 22:37:01
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-27, A'Tom <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Chodziło mi o darmowe oprogramowanie. Nie chcę teraz wdawać się w
    > dyskusję o wyższości jednego oprogramowania nad innym, dość że
    > powiedzieć że do napisania zwykłego CV ogromna większość zaawansowanych
    > możliwości komercyjnych edytorów tekstu nie zostanie użyta, nie
    > potrzebuję ich także do innych celów więc stosuję darmowy OpenOffice.
    > Nie ufam tylko plikom .doc tworzonym przezeń, nie wiem czy msoffice będą
    > wyglądały identycznie jak u mnie.

    To ściągnij sobie wersję trial, a jak chcesz używać to kup wersję "home".
    300 zł kosztuje. MS Office dla Windows też nie jest za darmo.

    > Najczytelniejszy format to chyba A4 w tekturowej teczuszce.

    A i owszem.

    > Chyba z 8-10 lat temu na ogłoszenie w którym proszono o przysłanie cv
    > pocztą ślimaczą, odpowiedziałem emailem, adres musiałem znaleźć sobie na
    > stronie firmy bo w ogłoszeniu podali tylko adres ślimaczy. Nieźle się
    > zdziwiłem jak odpowiedzieli.

    Ale w sumie o czym dyskusja? Wysyłaj sobie *w jakim formacie chcesz*.
    To wolny kraj. Pamiętaj jednak, że to Ty chcesz by Twój plik był odczytany,
    a nie że to 'ktoś' chce odczytać Twoje dokumenty. Nie odczyta Twoich,
    to przejdzie do innego kandydata.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl