PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-27 22:55:30
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: A'Tom <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w sumie o czym dyskusja? Wysyłaj sobie *w jakim formacie chcesz*.
    > To wolny kraj. Pamiętaj jednak, że to Ty chcesz by Twój plik był odczytany,
    > a nie że to 'ktoś' chce odczytać Twoje dokumenty. Nie odczyta Twoich,
    > to przejdzie do innego kandydata.

    O czym dyskusja? to jest usenet, zbaczanie z tematu jest tu normalne
    ;-)) a wracając do tematu, postawiłem na początku pytanie czy pdfy
    (które są moim "domyślnym" formatem) są czytane.... Na szczęście w tym
    tygodniu przekonałem się że przynajmniej niektórzy czytają i aktualnie
    jestem po rozmowie kwalifikacyjnej.