PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
  • Data: 2002-01-30 10:06:17
    Temat: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JC" <J...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a38bd6$pg2$1@news.tpi.pl...
    > "Ewita" <o...@w...sobie.to> wrote in message
    > biletem.
    > ,
    >
    > Ciekawe, na jakiej podstawie bys wywalila ? Podala bys ja do sadu za to,
    ze
    > osmielila sie zajsc w ciaze bez wiedzy i (o zgrozo !) zgody pracodawcy ?
    > Póki co, nie ma obowiazku informowania pracodawcy o zajsciu w ciaze, czy
    tez
    > o szczególach ew. choroby.

    Jak się czyta takie posty to włosy stają na głowie.
    Pracodawca straszy pracownice żeby nie zachodziły w ciążę. Pracownice chcą
    całe 9 miesięcy być na zwolnieniu chorobowym. Ludzie gdzie tu normalność!!!!
    Przecież normalnie pracownica gdzieś po 3 miesiącu powinna przynieść
    zaświadczenie że jest w ciązy i przewidywany okres porodu to dzień taki a
    taki.
    Pracodaca powinien odsunąć ja od ciężkich prac fizycznych i w godzinach
    nocnych jeżeli pracuje na 3 zmiany i to wszystko.
    Jeżeli pracownica chce być całe 9 miesięcy na zwolnieniu to powinna
    poinformaowac pracodawcę o tym zamiarze. Dla niego to jest wygodne bo on
    placi chorobowe tylko za pierwszy miesiąc w roku kalendarzowym, potem ZUS,
    więc nie obciąża to kosztów, a może przyjąć na ten czas osobe na umowę na
    czas określony i zwolnić ja gdy kobieta wróci z macieżyńskiego.
    Takie kombinacje jak piszecie świadczą że "wilcze stosunki" rosną.-(

    Wiesiek