PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdres w CV po angielsku › Re: Adres w CV po angielsku
  • Data: 2004-02-03 12:28:42
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bvo37u$i5a$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Do konca mnie nie zrozumieliscie - nie chodzi mi o to, ze ja to bede
    > wysylal zwyklym listem. Mam zamiar wyslac CV po angielsku (e-mailem). Moje
    > pytanie brzmi, czy powinienem przetlumaczyc tez adres z polskiego na
    > angielski, a jesli tak, to czy zachowac polska czy angielska strukture
    > zapisu adresu.

    Wszyscy Cie zrozumieli - nie zmienia sie struktury adresu, tak samo jak nie
    tlumaczy sie nazwy ulicy (np. z Glownej na Main). Zwroc uwage na tlumaczenia
    w druga strone - adres na dokumentach jest zawsze napisany wg standardow
    stosowanych w kraju gdzie dana osoba/firma mieszka/urzeduje.

    Pozdrawiam,
    Aga