PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdres w CV po angielsku › Re: Adres w CV po angielsku
  • Data: 2004-02-03 12:55:43
    Temat: Re: Adres w CV po angielsku
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po polsku
    > ul. AAA 22 mieszkania 33
    > 00-111 Warszawa
    >
    > po angielsku
    > 22 AAA Street, flat 33
    > 00 -111 Warsaw (Warszawa)
    >

    > Ktora forme mam wybrac (i czy ta ktora podalem po angielsku jest w
    > porzadku)?

    a jakie to ma znaczenie??? nie popadacie w paranoje? kto majac sterty cv
    bedzie w kazdym analizowal czy adres jest poprawny!?! zapisz normalnie po
    polsku, w razie jak ktos bedzie do ciebie wysylal list poczta to przepisze
    literalnie i masz pewnosc ze dojdzie.

    ja wszystko rozumiem, pracy sie dlugo szuka, czlowiek zdesperowany i wydaje
    sie kazda pierdola ma znaczenie... ale nie utwierdzajmy go w tym przekonaniu
    tylko pomozmy wyjsc z obledu. ;)

    wojtek