PracaGrupypl.praca.dyskusjepo jakich studiach jest dobra praca? › Odp: po jakich studiach jest dobra praca?
  • Data: 2003-05-13 07:22:47
    Temat: Odp: po jakich studiach jest dobra praca?
    Od: "Lisciu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9otal$b0p$...@a...news.tpi.pl...
    > sie
    > Zalezy czy chcesz pracowac w Polsce?

    oczywiscie ze najlepszym wyjsciem bylo by pracowac w polsce... chociaz nie
    wykluczam mozliwosci wyjazdu. Jedynym problemem jest to ze znam na w miare
    dobrym poziomie (moge normalnie pogadac) tylko angielski a niemiecki dukam.

    > No bo firm biotechnologicznych to tu dlugo chyba nie bedzie
    > a wiec i popytu na specjalistow.

    czy moze piszac "dlugo" masz na mysli czas okolo 5 lat? bo wlasnie za tyle
    koncze studia...

    > Cos mi sie widzi, ze bedzie mozna zostac sprzedawca tych firm
    > w Polsce i taki miec zwiazek z zawodem.

    a ile zarabia przedstawiciel handlowy takiej firmy farmaceutycznej?tylko
    czasem czy oni nie woleli by zatrudnic zwyklych handlowcow na tych
    stanowiskach? przeciez takie osoby maja duzo wieksze doswiadczenie w
    sprawach sprzedazy...

    > Mam znajomych, ktorzy podobne rzeczy pokonczyli (dobre wyniki, wyjazdy
    > za granice itp.)

    piszac ze pokonczyli podobne rzeczy moglbys sie dowiedziec co KONKRETNIE
    ukonczyli? ja wymienilem Ci 4 kierunki studiow i jakby nie patrzyl sa one od
    siebie znaczaco rozne... moglbys powiedziec mi ktory kierunek ukonczyli i na
    jakiej uczelni?

    > i praca
    > albo daleko od Polski albo wlasnie jako przedstawiciel handlowy.
    > Ewentualnie za jakies 1000 brutto w panstwowym laboratorium,
    > ktore i tak nic nie odkryje bo na nic nie ma pieniedzy.

    to przykre ale chyba z tym sie trzeba zgodzic...polskie panstwowe
    laboratoria sa bez przyszlosci a pensje jak dla sprzataczek a propos ktos na
    grupie wie moze ile zarabiaja wykladowcy na uczelni? wydaje mi sie ze
    calkiem niezle :)

    Pozdrawiam!