PracaGrupypl.praca.dyskusjepo jakich studiach jest dobra praca? › Re: po jakich studiach jest dobra praca?
  • Data: 2003-05-12 19:40:02
    Temat: Re: po jakich studiach jest dobra praca?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Lisciu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b9omfv$811$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Wlasnie w tej chwili koncze zdawac mature i za doslownie chwile wybieram
    sie
    > na studia. Niestety mam dylemat. Jaki kierunek studiow wybrac aby w miare
    > gwarantowal mi on prace. Interesuja mnie kierunki zwiazane najbardziej z
    > biologia, chemia lub ew. fizyka?
    > Jak na razie mysle tak:
    > 1) Akademia Medyczna w Warszawie - kierunek lekarski
    > 2) Biotechnologia na SGGW
    > 3) Biotechnologia na Uniwersytecie Warszawskim
    > 4) Chemia na Uniwersytecie Warszawskim

    Zalezy czy chcesz pracowac w Polsce?
    No bo firm biotechnologicznych to tu dlugo chyba nie bedzie
    a wiec i popytu na specjalistow.
    Cos mi sie widzi, ze bedzie mozna zostac sprzedawca tych firm
    w Polsce i taki miec zwiazek z zawodem.
    Mam znajomych, ktorzy podobne rzeczy pokonczyli (dobre wyniki, wyjazdy
    za granice itp.) i praca
    albo daleko od Polski albo wlasnie jako przedstawiciel handlowy.
    Ewentualnie za jakies 1000 brutto w panstwowym laboratorium,
    ktore i tak nic nie odkryje bo na nic nie ma pieniedzy.

    Pozdrawiam

    Marcin