PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma moze mnie chce ale sie boi ....

  • 1. Data: 2002-10-28 10:24:20
    Temat: Firma moze mnie chce ale sie boi ....
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Wyslalem podanie do firmy, skontakowala sie babka i zaprosila mnie na
    rozmowe.
    Dwa dni pozniej dzwoni facet i mowi ze w moim miescie istnieje firma
    konkurencyjna dla nich, dokladnie mnie o nia wypytuje po czym mowi zebym
    nie przyjezdzal - On mi podesle taki "test kompetencji" - mam go odeslac do
    poniedzialku (dzisiaj). Ale facet tego testu nie wysyla - wiec napisalem do
    niego
    maila w piatek wieczorem - zadnej odpowiedzi, dzwonie do firmy - goscia nie
    ma
    i nie wiadomo kiedy bedzie.
    Firma jest dosc duza - dziwi mnie takie "smarkowate" traktowanie, moze juz w
    trakcie rozmowy
    mnie facet skreslil z listy - ale dlaczego mnie unika ???

    Powiedzcie- co zrobic?
    Dzwonic i szukac faceta, zasypywac go mailami czy po prostu dac sobie spokoj
    i po raz kolejny odejsc z kwitkiem ?

    Pozdrawiam
    Krzysio

  • 2. Data: 2002-10-28 11:49:21
    Temat: Re: Firma moze mnie chce ale sie boi ....
    Od: "Marisa" <m...@w...pl>

    > Powiedzcie- co zrobic?
    > Dzwonic i szukac faceta, zasypywac go mailami czy po prostu dac sobie
    spokoj

    Dac sobie spokoj

    > i po raz kolejny odejsc z kwitkiem ?

    Lepiej teraz, niz potem, jak sie z taka, niepowazna, firma zwiazesz. W
    poszukiwaniu jakiejkolwiek pracy zawsze odfajkowywalam wszelkie "firmy" z
    zerowym odzewem. Bo skoro ktos powazny poszukuje powaznego pracownika to
    zachowuje sie powazne. Czyz nie?

    Pozdrawiam

    Marisa

  • 3. Data: 2002-10-28 12:10:38
    Od: "Teodozja" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > konkurencyjna dla nich, dokladnie mnie o nia wypytuje po czym mowi zebym
    > nie przyjezdzal - On mi podesle taki "test kompetencji" - mam go odeslac

    Facet próbował wyciągnąć od Ciebie przydatne informacje, a następnie
    spławić.
    Wydaje mu się, że jak ktoś szuka pracy, to nie będzie podskakiwał i z kimś
    takim można zrobić prawie wszystko.
    Podaj jaka to firma. Taki postępowanie należy piętnować!

    Teo

  • 4. Data: 2002-10-28 12:55:41
    Temat: Firma moze mnie chce ale sie boi c.d.
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Faktycznie raczej lepiej bedzie jak dam sobie spokoj ....
    Porannego maila z zapytaniem "o co chodzi" wyslalem z potwierdzeniem
    doreczenia. Potwierdzenie dostalem - znaczy ze facet przeczytal - ale nic
    poza
    tym, zadnej odpowiedzi...facet po prostu mnie olal.

    Pozdrawiam
    Krzysio
    GG: 19840

  • 5. Data: 2002-10-28 16:26:52
    Temat: Re: Firma moze mnie chce ale sie boi c.d.
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Wg. moich obserwacji takich firm jest obecnie 80%, większość zachowuje się
    jak "przysłowiowi oszuści" !!!
    Wyciagnąć informacje i kopnąć kandydata !!!

    Olej ich gęstym moczem i podaj na forum co to za firma, czasem antyreklama
    więcej zdziała niz narzekania że jeden gorszy od drugiego !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 6. Data: 2002-10-29 08:37:19
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Olej ich gęstym moczem i podaj na forum co to za firma, czasem antyreklama
    > więcej zdziała niz narzekania że jeden gorszy od drugiego !

    Aaaa niech bedzie.... - nie podam nazwy, ale "zainteresowani" i tak
    bez problemu zgadna :)
    Firma jest producentem oprogramowania dla ...szkol, centrala znajduje sie w
    miescie Gdynia

    Pozdrawiam
    Krzysio

  • 7. Data: 2002-10-29 09:49:07
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Aaaa niech bedzie.... - nie podam nazwy, ale "zainteresowani" i tak
    > bez problemu zgadna :)
    > Firma jest producentem oprogramowania dla ...szkol, centrala znajduje sie
    > miescie Gdynia

    To ja podam. Firma nazywa się ProgMan.

    Zdrówko
    wm

  • 8. Data: 2002-10-29 10:21:01
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > poza
    > tym, zadnej odpowiedzi...facet po prostu mnie olal.

    Słuchaj... a moze spróbój sie jeszcze skontaktowac się z babką z która
    rozmawiałes na wstępie.
    Poproś o pisemną nformacę o ich palanach co do Ciebie. W razie braku
    odzewu.. mospróbować sie skontaktować z kims z wyższego kierownictwa? Niech
    przynajmniej wiedza co sie dzieje, a ten p....t zachowuacy sie jak knur
    nie dostanie premii? Małe szanse, ale sprobowac warto. Choćby dla zasady.

    pozdrawiam i powodzenia

    Sebastian

  • 9. Data: 2002-10-29 11:38:01
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>