PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Norwegi

  • 1. Data: 2002-10-28 08:47:59
    Temat: praca w Norwegi
    Od: "koski" <k...@o...pl>

    Mam wlasnie zalatwiana legalna prace w Norwegi chcialbym sie dowiedziedziec
    jak wyglada proces zalatwiania (jakie dane musze przekazac mojemu
    pracodawcy) oraz jak to jest rozliczane w Polsce.
    Jestem studentem i interesuje mnie czy kwota zarobiona tam wplynie na
    wysokosc zarobkow na czlonka w rodzinie ?(Urzad skarbowy ma to odnotowane?)
    Chcialem sie tez dowiedziec jak wyglad sprawa zwrotu podatku (cos o tym
    slyszalem ale kompletnie nie wiem o co chodzi)

    Gabriel Janikowski