-
Specjalista ds. marketingu
... klientów. Dopiero z czasem, gdy zajmują bardziej odpowiedzialne stanowiska – menadżerskie lub dyrektorskie – zakres ich obowiązków zwiększa się. Zajmują się już nie tylko opracowywaniem kampanii, ale podejmują ważne decyzje związane z wdrażaniem konkretnych pomysłów na promocję firmy. Czym się zajmuje specjalista ds ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Specjalista ds. sprzedaży
... specjalista ds. sprzedaży (Zakres obowiązków): analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Jakie wynagrodzenia w dziale obsługi klienta w 2014 roku?
... zarabiali przedstawiciele handlowi. Są oni odpowiedzialni za generowanie zysku na określonym obszarze bądź grupie klientów. Połowa z nich otrzymywała od 2 870 do 5 300 PLN brutto miesięcznie. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta zarabiał ponad 3 350 PLN, a co czwarty – ponad 4 500 PLN. Najniższe wynagrodzenie otrzymywali kasjerzy ...
-
Przedstawiciel handlowy - ścieżka kariery
... handlowy. Hierarchia pionowa w dziale sprzedaży - wersja 1: - Sprzedawca - Telemarketer - Specjalista ds. Obsługi Klienta - Handlowiec/Przedstawiciel handlowy - Kierownik Działu obsługi Klienta - Kierownik Obszaru Sprzedaży - Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów - Regionalny Dyrektor Sprzedaży - Krajowy Dyrektor Sprzedaży na Poziomie Zarządu ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych ... działań i planu budżetu, ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi użytkowników i klientów, prowadzenie szkoleń, wsparcie przy rekrutacji. Nazwa ...
-
5 wskazówek dla handlowca. Jak zaprezentować się w CV?
... i kompetencji. Piotr Młotkowski, młodszy specjalista ds. HR w firmie RUCH SA. oraz ... klientów, z którymi współpracowali. Jest to bardzo dobra praktyka, która jednocześnie daje punkt zaczepienia przy rozmowie rekrutacyjnej. Oczywiście, podobnie jak w przypadku każdego stanowiska, tak i tutaj należy zawrzeć informacje dotyczące umiejętności obsługi ...