eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaZasoby serwisuobsługa reklamacji

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: obsługa reklamacji
Liczba wyników: 7
Dział: Praca

  • Kontroler jakości, inżynier jakości

    Kontroler jakości, inżynier jakości

    ... o charakterze indywidualnym, jednak przy współpracy z innymi działami (zarządzanie jakością, sprzedaż, transport, obsługa klienta). Czym się zajmuje kontroler jakości, inżynier jakości (Zakres ... analiz, badań laboratoryjnych i dokumentowanie ich wyników weryfikacja reklamacji klientów Wymagania Aby zostać kontrolerem jakości należy legitymować się ...

  • Recepcjonista, recepcjonistka

    Recepcjonista, recepcjonistka

    ... obsługę korespondencji, udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości, obsługę programów komputerowych. Czym się zajmuje recepcjonista, recepcjonistka (Zakres obowiązków): ewidencjonowanie gości i pracowników kontakt i obsługa klienta obsługa centrali telefonicznej organizacja obiegu korespondencji ...

  • Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?

    Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?

    ... dyrektor departamentu sprzedaży – od 18 000 zł do 40 000 zł. Specjaliści ds. reklamacji, zajmujący się rozwiązywaniem problemów klientów, mogą liczyć na oferty od 6 000 zł do ... sprawiają, że wynagrodzenia w kluczowych rolach operacyjnych systematycznie wzrastają. Obsługa klienta odgrywa coraz większą rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm, ...

  • Konsultant telefoniczny

    Konsultant telefoniczny

    ... . Czym się zajmuje konsultant telefoniczny (Zakres obowiązków): Obsługa infolinii przychodzącej lub wychodzącej Udzielanie klientom pomocy drogą telefoniczną Tworzenie bazy klientów Telefoniczna sprzedaż towarów, przedstawianie klientom oferty i udzielanie informacji Przyjmowanie reklamacji i uwag ze strony klientów Prezentowanie i promocja firmy ...

  • Specjalista ds. sprzedaży

    Specjalista ds. sprzedaży

    ... konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży reprezentacja firmy przyjmowanie reklamacji Wymagania Specjalista do spraw sprzedaży powinien mieć ...

  • Praca w call center - czy warto?

    Praca w call center - czy warto?

    ... projekty „przychodzące” (inbound) to na przykład infolinie (udzielanie informacji związanych z produktami i usługami), wsparcie serwisowe (help desk), obsługa akcji marketingowych, przyjmowanie zamówień lub reklamacji, rezerwacja i zakup biletów itp. Projekty „wychodzące” (outbound) to ankiety telefoniczne, aktualizacja baz danych, telesprzedaż czy ...

  • Praca tymczasowa nie tylko na czas kryzysu

    Praca tymczasowa nie tylko na czas kryzysu

    ... usługach, ale też w branży produkcyjnej (automotive, energetyka) i logistycznej (obsługa magazynów, usługi kurierskie). Pracownicy tymczasowi poszukiwani są nie tylko do ... zatrudnienia u pracodawcy użytkownika, a także informacje o przynależnych mu prawach, także o prawie do reklamacji i jak ją ma składać. Nasz niepokój powinny wzbudzić jakiekolwiek ...

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: