-
Jakie wynagrodzenie na umowie o pracę i B2B? Duże różnice i szerokie widełki
... Fullstack (7 proc.), Obsługa klienta (5 proc.), DevOps (4,5 proc.) oraz Marketing (4 proc.). W dobie nadchodzących zmian w prawie, które wymusza dyrektywa UE o równym wynagradzaniu, widać jak zmienia się krajobraz na polskim rynku pracy. Widełkowa rewolucja, którą zapoczątkowaliśmy z No Fluff Jobs w branży IT w 2014 roku, obejmuje coraz ...
-
Tarnów
... go 111 830 mieszkańców. Według danych z dnia 30 września 2014 roku stopa bezrobocia w Tarnowie wynosiła: 9,3%. Tarnów jest ważnym ośrodkiem kulturalnym i ... oddział spółki Tauron Dystrybucja oraz rejon obsługi klientów spółki Tauron Obsługa Klienta. W Tarnowie działają Zakłady Azotowe, Becker Farby Przemysłowe Sp. z o.o., Summit Packaging Polska Sp ...
Tematy: Tarnów -
Zobacz, kto oferuje największą podwyżkę wynagrodzenia
... 8 tys. zł. Na swoją sytuację nie mogą narzekać również programiści. Ich zarobki od 2014 roku podniosły się przeciętnie o 4 tys. zł. Co ciekawe, największe ... deficyty kadrowe obserwowane są również w branży SSC/BPO (centra usług wspólnych - obsługa klienta, księgowość, zakupy), w której ciągły rozwój oraz nowe inwestycje zwiększają popyt na ...
-
Centra Usług Biznesowych w Polsce – jakie zarobki?
... Polsce obszary specjalizacji centrów to: finanse i księgowość (59%), aplikacyjne usługi IT - (48%), obsługa klienta – np. wsparcie IT (42%), usługi IT w ramach infrastruktury (35%), a ... Polsce są niewątpliwie czynnikiem przyciągającym inwestorów. Według danych z raportu Page Personnel, w 2014 r. płace w centrach usług biznesowych zaczynały się od 2300 ...