-
11 powodów, dla których mała firma jest lepsza od korporacji
... do pracy jest zaś jednym ze wskaźników uwzględnianych przy badaniu jakości pracy. 2. Innowacja Niektóre mniejsze spółki mogą być bardzo innowacyjne oraz ... 10. Atmosfera Mała przestrzeń zbliża ludzi, a warto podkreślić, że atmosfera jest kluczowym wskaźnikiem jakości pracy. Rodzinna atmosfera pozwala na wzajemną pomoc i motywowanie się, dzięki czemu ...
-
Pracoholizm - szał pracy
... pracy. Unikają konfrontacji z innym sposobem życia i myślenia, przez deprecjonowanie ludzi o odmiennych poglądach, - przez nałogowy sposób pracy doprowadzają do zagrożenia jej jakości i całego swojego życia, - mają krytyczny stosunek do innych i oczekują tego samego z ich strony w odniesieniu do siebie, - stale "ścigają się z czasem ...
-
Branża motoryzacyjna: wynagrodzenia 2013
... wyższe średnio o 100%. Niższy niż dla całego kraju poziom płac na Dolnym Śląsku oferowany jest pracownikom działu IT, a w regionie Śląska: jakości, produkcji oraz administracji i prawa. Można powiedzieć, że na drodze po wyższe płace częściej na zielonym świetle przejadą zatrudnieni w działach przedsiębiorstw ...
-
Tester oprogramowania: zawód z przyszłością?
... świadomym wyborem i strategią rozwoju zawodowego specjalistów, – komentuje Justyna Mirska, Lider Zespołu IT w firmie doradztwa personalnego Experis, zajmującej się rekrutacją ... w momencie pracy nad koncepcją projektu, – wyjaśnia Justyna Mirska. – Specjalista ds. jakości może zajmować się „tylko” testowaniem na postawie przygotowanych scenariuszy, a ...
-
10 najczęściej poszukiwanych stanowisk w branży produkcyjnej
... ds. BHP i Ochrony Środowiska, Planistów Produkcyjnych, Inżynierów Procesu i Inżynierów Jakości. Firmy produkcyjne, które odnotowały wzrost w zeszłym roku poszukują Specjalistów ds. ... Środowiska (5500 – 10000 PLN brutto) Kierownik Projektów Inwestycyjnych (9500 – 18000 PLN brutto) Inżynier Jakości (6000 -9500 PLN brutto). Agata Górska, lider ...
-
Urlop skończony. Gdzie znaleźć motywację do pracy?
... . Jak podkreśla dr Victor Wekselberg, aby być w stanie skutecznie zarządzać sytuacją, lider powinien dobrze poznać swojego podwładnego. Dobrze jest jednak, aby pamiętał przy tym, ... pracy może być też nieprawidłowo prowadzona komunikacja z pracownikiem, dotycząca oceny jakości jego pracy. Obecnie dominuje przekonanie, że systemy ocen pracowników ...