-
Specjalista ds. marketingu
... i realizację założeń komunikacyjnych z klientami. Opracowuje materiały reklamowe oraz przygotowuje akcje promocyjne wspierające sprzedaż przy współpracy z agencjami reklamowymi czy ... działań marketingowych współpraca z działem sprzedaży prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Ile zarabia Święty Mikołaj?
... się od 160 do nawet 300 PLN. Niewiele mniej, bo około 270 PLN, są w stanie zarobić Mikołajowie w Gdańsku, czy Katowicach. Analiza wskazuje, że dla osób, którym stawki profesjonalnych Mikołajów wydają się zbyt wysokie, pozostaje zamówienie „prywatnego Świętego”, który z pewnością zażąda o wiele ...
-
Ile zarabia top management? Oto wynagrodzenia na najwyższych szczeblach
... piastujące najwyższe stołki w firmach? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza analiza Page Executive. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost znaczenia ... różnego rodzaju benefity, w tym dodatek samochodowy, a także pakiet opcji na akcje lub udziały w spółce. Coraz więcej przedsiębiorstw, szczególnie firm właścicielskich, jest ...
-
Dobrze płatna praca istnieje, brakuje odpowiednich kandydatów
... w stanie określić, jak sezonowość wpływa na przychody firmy, czy też które akcje promocyjne są rentowne. Dlatego w dzisiejszej rzeczywistości analitycy biznesowi są dla ... brutto na stanowisku HR Business Partner wg. „Przeglądu Płac Administracja Biurowa, Analiza, HR, Obszar Prawny 2015” firmy Page Personnel to minimum 8 000 PLN, najczęściej 9 ...