eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Obsługa klienta / Call center - strona 2 | 7

Znajdź oferty pracy

10 076 ofert w bazie

Znaleziono 229 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 2 3 ... 7

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

  • Wzrost płacy minimalnej będzie silnym ciosem dla rynku pracy

    Wzrost płacy minimalnej będzie silnym ciosem dla rynku pracy

    W roku 2024 płaca minimalna, podobnie jak w obecnym, wzrośnie dwukrotnie od stycznia oraz od lipca. Podwyżka ta będzie miała charakter rekordowy, bo sięgnie odpowiednio ponad 20% w stosunku do roku 2023.

  • Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

    Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

    Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...