PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki analitykow IT (Warszawa)

  • 11. Data: 2009-11-07 10:51:51
    Temat: Re: zarobki analitykow IT (Warszawa)
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    ""Łukasz L."" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hd1qnd$uhb$1@news.onet.pl...

    > Co to za waluta 'L'?

    rozmawialem z kupmlem, od 2 lat jest analitykiem, wczesniej byl adminem :)
    pracuje w banku w Wawie, 6400 brutto + roczna premia okolo 120% miesięcznego
    wynagrodzenia

    Adam

  • 12. Data: 2009-11-07 19:51:14
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Adam napisal(a):

    > rozmawialem z kupmlem, od 2 lat jest analitykiem, wczesniej byl adminem :)
    > pracuje w banku w Wawie, 6400 brutto + roczna premia okolo 120% miesięcznego
    > wynagrodzenia

    kumpel zarabia w dolnych stanach tego stanowiska i miasta.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-11-07 21:40:38
    Od: " " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > część prewnie tak, ale
    > programista (senior/lead) może też zarobić i 50-100tyś L rocznie,
    > nie znam zarobków kafelkarzy, ale musieli by chyba
    > nieźle zapierdalać :-)

    Znam juniora który ma 60000 L (2 lata dowsiaczenia). Odnośnie meritum wątku to
    kwoty o których mówisz są realne no ale jeśli jesteś NA PRAWDE dobry w tym co
    robisz. Po kryzysie trochę się zmieniło. Wcześniej 10k zł np. dla programisty
    to była norma, teraz już tak nie jest.

  • 14. Data: 2009-11-07 21:50:05
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 06/11/2009 09:54, jacem wrote:
    > Jeśli ktoś nie jest w stanie zarobić choćby 200zł dziennie, pracując
    > jako programista, lub też wykonując inny zawód w branży IT to chyba
    > lepiej, żeby zmienił zawód, zajął się czymś innym - im wcześniej, tym

    a może pozwól innym zaczynać skromnie? Ja zaczynałem niżej ...

    B.

  • 15. Data: 2009-11-08 01:13:29
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    > a może pozwól innym zaczynać skromnie? Ja zaczynałem niżej ...
    > B.

    Miałem na myśli kogoś, kto ma przynajmniej kilkuletnie doświadczenie i
    nie może dojść do tej stawki.
    Z czasem wymagania finansowe rosną (mieszkanie, samochód, dziecko...).

    j.

  • 16. Data: 2009-11-08 09:59:26
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > to była norma, teraz już tak nie jest.
    >
    > --

    > Znam juniora który ma 60000 L - co to za waluta? :)
    funt?

    Adam

  • 17. Data: 2009-11-09 06:54:16
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    jacem pisze:
> [...]
    > nie może dojść do tej stawki.
    > Z czasem wymagania finansowe rosną (mieszkanie, samochód, dziecko...).

    To co proponujesz takim ludziom? :)
    Np. ktoś jest programista, analitykiem czy adminem zarabia 4tys zl.
    brutto i robi to już 10 lat?
    Ma szukać pracy w markecie z 1.5tys zł? Pracować na budowie za 2tys czy
    sie zabić ?

  • 18. Data: 2009-11-09 07:51:49
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brutto i robi to już 10 lat?
    > Ma szukać pracy w markecie z 1.5tys zł? Pracować na budowie za 2tys

    Zdecydowanie to ostatnie wyjście: strzelić sobie w łeb. ;-)

  • 19. Data: 2009-11-10 10:33:03
    Od: "Janko" <p...@p...pl>

    > Zdecydowanie to ostatnie wyjście: strzelić sobie w łeb. ;-)
    Wtedy ubezpieczenie na życie niczego nie wypłaci, to szkoda by było.
    Lepiej więc, aby kto inny wyrok wykonał

  • 20. Data: 2009-11-10 11:59:57
    Od: odk <o...@d...pg.gda.pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > brutto i robi to już 10 lat?
    > Ma szukać pracy w markecie z 1.5tys zł? Pracować na budowie za 2tys czy

    Ale 200 pln dziennie / 8h to daje 25 pln za godzinę
    25 * 40h/tydz * 4 = 4000 pln miesięcznie. To 200 pln dziennie nie jest
    jakąś super kosmiczną kwotą.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.