PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inwestycja z gwarancją zysku

  • 1. Data: 2009-11-04 10:59:00
    Temat: Inwestycja z gwarancją zysku
    Od: "Zbigniew Hamer" <p...@h...pl>

    Jak z 200 PLN po dwóch miesiącach odebrać 2800 PLN.
    Proste pomysły, jak zwykle, okazują się najlepszymi pomysłami.
    Jeśli masz wolne 2 stówki, proponuję Tobie inwestycję bez ryzyka, bez
    strachu o spadki kursów, z gwarancją stałego wzrostu.
    Dodatkowo, te 200 PLN , zapewni Tobie w okresie inwestycyjnym darmowy i
    nielimitowany dostęp do prywatnych placówek służby zdrowia na terenie
    całego kraju.

    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam,
    Zbyszek Hamer

  • 2. Data: 2009-11-04 12:07:46
    Temat: Re: Inwestycja z gwarancją zysku
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 04 Nov 2009 11:59:00 +0100, Zbigniew Hamer napisał(a):

> [...]
    > Jeśli masz wolne 2 stówki, proponuję Tobie inwestycję bez ryzyka, bez
    > strachu o spadki kursów, z gwarancją stałego wzrostu.

    Nawijaj, ja lecę po chipsy i colę :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-11-04 12:52:35
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Zbigniew Hamer pisze:
> [...]
    > Dodatkowo, te 200 PLN , zapewni Tobie w okresie inwestycyjnym darmowy i
    > nielimitowany dostęp do prywatnych placówek służby zdrowia na terenie

    Mam wolne 2 stówki i nawet więcej. Wolę wydać na piwo. Większy pożytek
    dla zdrowia ( umysłowego też). ;)

    Ja z Bogdańca

  • 4. Data: 2009-11-08 16:35:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Zbigniew Hamer pisze:
> [...]
    > Dodatkowo, te 200 PLN , zapewni Tobie w okresie inwestycyjnym darmowy i
    > nielimitowany dostęp do prywatnych placówek służby zdrowia na terenie

    Dajesz 2600zł za darmo? ;) Bez ryzyka? ;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |

  • 5. Data: 2009-11-12 17:27:58
    Od: "Ptyś" <s...@p...onet.pl>

    napisz coś jeszcze bo przeszły mnie dreszcze i prawie mi stanął