PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki analitykow IT (Warszawa)

  • 1. Data: 2009-11-05 14:07:40
    Temat: zarobki analitykow IT (Warszawa)
    Od: s...@o...pl

    Witam wszystkich,

    W jakim zakresie ksztaltuja sie obecnie zarobki analitykow IT z 4-5 letnim
    doswiadczeniem w miedzynarodowych korporacjach oraz malych firmach softwarowych
    tworzacych oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych czy finansowych. Na
    internecie znalazlem tylko przekrojowe dane statystyczne w roznych badan czy
    zestawien. Znalazlem stawki rzedu 10000-14000 PLN brutto/miesiac. W jaki sposob
    maja sie one do rzeczywistosci?

    Dziekuje

  • 2. Data: 2009-11-05 14:17:53
    Temat: Re: zarobki analitykow IT (Warszawa)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 05 Nov 2009 15:07:40 +0100, s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > zestawien. Znalazlem stawki rzedu 10000-14000 PLN brutto/miesiac. W jaki sposob

    Socjalizm się skończył (wiem, dyskusyjne), płace w prywatnych firmach nie
    są ustalane wyłącznie wg powyższego klucza - ważne też są faktyczne
    umiejętności pracownika i jego zakres obowiązków.

    Podane przez Ciebie stawki są na pewno realne, natomiast nie możesz liczyć,
    że szukając pracy w branży tyle dostaniesz. Możesz dostać np. 1/5 tego,
    albo o 5x tyle, jeśli będziesz wart tej kasy :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-11-05 16:30:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kapsel napisal(a):

    > Socjalizm się skończył (wiem, dyskusyjne), płace w prywatnych firmach nie
    > są ustalane wyłącznie wg powyższego klucza - ważne też są faktyczne
    > umiejętności pracownika i jego zakres obowiązków.

    jaki tam socjalizm:) podane zarobki są realne.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-11-05 19:30:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 5 Nov 2009 16:30:40 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > jaki tam socjalizm:) podane zarobki są realne.

    No oczywiście, podobnie jak każda inna kwota ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-11-06 08:08:15
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:rfpv0rhn5a4s.dlg@kapselek.net...
    > No oczywiście, podobnie jak każda inna kwota ;)

    Z tym, że jedne bardziej, inne mniej. ;)

    Raczej można to ustalić.

    http://www.pracuj.pl/zarobki-wysokosc-wynagrodzen.ht

    Sprawdziłem: informatyka/analityk systemowy - średnie wyn. brutto:
    5500zł
    (min.:4640 - max.:6708)

    Na ile takie zestawienia są wiarygodne? :-)

    j.

  • 6. Data: 2009-11-06 08:55:27
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    jacem pisze:
> [...]
    > (min.:4640 - max.:6708)
    >

    > Na ile takie zestawienia są wiarygodne? :-)

    Według tej strony. Programista średnio 5tys zł brutto.
    Jak dla Wrocławia to zawyżone jak dla Wawy zaniżone.

  • 7. Data: 2009-11-06 09:54:01
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Według tej strony. Programista średnio 5tys zł brutto.
    > Jak dla Wrocławia to zawyżone jak dla Wawy zaniżone.

    I to też nie jest rewelacja.
    Jeśli ktoś nie jest w stanie zarobić choćby 200zł dziennie, pracując
    jako programista, lub też wykonując inny zawód w branży IT to chyba
    lepiej, żeby zmienił zawód, zajął się czymś innym - im wcześniej, tym
    lepiej. Przy czym nie winię ciężko harujących informatyków, za
    przysłowiową miskę zupy, bo to nie ich wina, że żyją w tak zacofanym
    kraju.
    Ciekawe, ilu zastanawiało się, co będą robili za 5, 10, 20 lat? ;) (bo
    raczej nie będą "klepać" skrypcików - zastąpią ich młodsi).

  • 8. Data: 2009-11-06 12:52:35
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I to też nie jest rewelacja.
    Jak dla kogo. Średnia w Polsce to ok 3tys zl. wiec jest dobrze.

> [...]
    > jako programista, lub też wykonując inny zawód w branży IT to chyba
    > lepiej, żeby zmienił zawód, zajął się czymś innym - im wcześniej, tym
    Czyli jak nie zarabia 8tys zl. jako programista to powinien zamiast
    siedziec w biurze przed kompem, pracowac np. na budowie i zarabiac nie
    4tys a np. 2tys ?

    Przy czym nie winię ciężko harujących informatyków, za
    > przysłowiową miskę zupy, bo to nie ich wina, że żyją w tak zacofanym kraju.
    Na zachodzie tez programista nie zarobi więcej niż np. dobry kafelkarz

    > Ciekawe, ilu zastanawiało się, co będą robili za 5, 10, 20 lat? ;) (bo
    > raczej nie będą "klepać" skrypcików - zastąpią ich młodsi).
    Dlaczego? Jak masz np. 40lat to nie wolno już programować ?

  • 9. Data: 2009-11-06 16:56:43
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    > Na zachodzie tez programista nie zarobi więcej niż np. dobry kafelkarz

    część prewnie tak, ale
    programista (senior/lead) może też zarobić i 50-100tyś L rocznie,
    nie znam zarobków kafelkarzy, ale musieli by chyba
    nieźle zapierdalać :-)

  • 10. Data: 2009-11-06 18:43:00
    Od: "Łukasz L." <l...@p...onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > część prewnie tak, ale
    > programista (senior/lead) może też zarobić i 50-100tyś L rocznie,
    > nie znam zarobków kafelkarzy, ale musieli by chyba
    > nieźle zapierdalać :-)

    Co to za waluta 'L'?

    --
    http://kosowka.wordpress.com - z dala od szlaku