1. Data: 2009-11-05 19:08:36
Temat:rozliczenie urlopu po zwolnieniu się z 1/2 etatu
Od:Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem i bardzo liczę na pomoc grupowiczów.

Pracowałem w pewnej firmie na pełny etat. W 2009 rok wszedłem z 14 dniami
urlopu zaległego z 2008.
Bieżącego urlopu miałem 36dni (standardowe 26 plus 10 z tytułu II grupy
inw.) Czas pracy 7 godzin dla pełneog etatu (II grupa inw.)
Od stycznia do końca czerwca wykorzystalem 9 dni.

1 lipca w trybie porozumienia zmieniłem wymiar czasu pracy na 1/2 etatu.
Jak obliczyć urlop,który mi przysługuje w bieżącym roku przy upraszczającym
założeniu, że po 31 czerwca nie wykorzystałem ani godziny ?

Gdybym pracował cały rok na pełny etat, to byłoby (36+14)*7 godzin, czyli
na koniec czerwca stan urlopu byłoby (36+14)*7 -9*7 godzin

Jak policzyć urlop "nalezny" a w szczególności jak potraktowac dni zaległe
z ub. roku. Nalezało się mi 14*7 godzin... Tego chyba nie można rozliczyć
proporcjonalnie, bo było moim prawem już na początku roku...
Będę wdzięczny za opinie i pomoc. Kadrowa też, bo nie ma 100% pewności, jak
to rozliczyć.

Marek

2. Data: 2009-11-05 20:52:36
Od:"Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> proporcjonalnie, bo było moim prawem już na początku roku...
> Będę wdzięczny za opinie i pomoc. Kadrowa też, bo nie ma 100% pewności, jak

Wg mnie:
Od stycznia - czerwca 1/1 etatu:
36/12(mies)*6(mies)=18 dni (po 7 godzin)
plus zalegle 14 dni = 18+14=32 dni (po 7 godzin)
minus wykorzystane 9 = 32-9=23 dni (po 7 godzin)
w sumie 161 godzin

od lipca do grudnia 1/2 etatu
36/12(mies)*6(mies)*1/2 (etatu) = 9 dni (po 7 godzin)
w sumie 63 godziny

Pozostały urlop = Calosc roku +zaleglegly z 2008 roku -wykorzystane 9
dni = 23+9=32 dni po 7 godzin czyli *224* godzin

Czyli jezeli pracujesz codziennie po 3,5h to masz 64 dni urlopu ;)

Pozdrawiam
{wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

Nikiel ;-)

--