1. Data: 2003-08-11 07:37:58
Temat:wzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy
Od:"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Szulakalam googlami ale nie znalazlam.
Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy?
Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

--
mag.
"she's all I've ever needed.."

2. Data: 2003-08-11 07:50:53
Od:"krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bh7h3s$fh3$1@inews.gazeta.pl...
> Szulakalam googlami ale nie znalazlam.
> Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia
pracy?
> Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

Ja mialem:

"Rozwiazanie umowy o prace nastapi z trzymiesiecznym okresem wypowiedzenia z
zastosowaniem skroconego okresu wypowiedzenia do 1-o miesiaca, ktory uplynie
z dniem .....Za pozostala czesc wypowiedzenia zostanie panu wyplacone
odszkodowanie.
Zgodnie z powyzsza ustawa przysluguje panu prawo do odprawy pienieznej w
wysokosci dwumiesiecznego wynagrodzenia (art 8)"

--
pzdr. Krzysztof

## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
##CV## http://kch.spec.pl ##
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

3. Data: 2003-08-11 07:56:55
Od:"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zgodnie z powyzsza ustawa przysluguje panu prawo do odprawy pienieznej w
> wysokosci dwumiesiecznego wynagrodzenia (art 8)"

Hmm,
Czy to jest napewno zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy?
Bo ja tu widze tylko rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem ze strony
pracodawcy.
Czy mozna pracownika zwolnik z obowiazku pracy podczas całego 3-miesięcznego
okresu wypowiedzenia?

m.

4. Data: 2003-08-11 08:04:07
Od:"krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bh7i7d$jcs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> pracodawcy.
> Czy mozna pracownika zwolnik z obowiazku pracy podczas całego

Jasne.
Tylko wyraznie trzeba na wypowiedzeniu napisac od ktorego dnia konczy sie
skrocony okres wypowiedzenia, ze bedzie placone odszkodowanie za reszte i ze
bedzie jesli sie nalezy wyplacana odprawka.
Ja np po otrzymaniu wypowiedzenia pracowalem jeszcze 10 dni przekazujac
swoje obowiazki, a pozniej poszedlem na obowiazkowy (poniewaz byl to jedyny
czas gdy moglem go wykorzystac bedac jeszcze pracownikiem)urlop...o tym tez
trzeba pamietac, zeby zawarl sie w okresie "swiadczenia pracy".
Znam wiele osob, ktore z dnia na dzien przestawaly przychodzic do pracy na
takie kwity:((

5. Data: 2003-08-11 08:47:11
Od:"krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji.
Moja byla firma jest niezle obstawiona prawnie.
Sadze, ze zastosowanie powyzszego wynika z roznic prawnych, pomiedzy
statusem pracownika zwolnionego ze swiadczenia pracy, a sytuacja bylego
pracownika wobec ktorego zastosowano skrocony okres wypowiedzenia.

6. Data: 2003-08-11 10:41:26
Od:"" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ma ktos wzor pisma zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy?
> Nie chciałabym jakichś błędów proceduralnych zrobić.

z dniem ... wypowiadam Panu umowę o pracę ble ble ble ... Począwszy od dnia ...
zwalniam Pana z obowiązku świadczenia pracy. Możesz zjeszcze napisać: Od
dnia ... do ... udzielam Panu urlopu wypoczynkowego (ile tam tego ma), a po
jego zakończeniu do dnia upływu okresu wypowiedzenia umowy o pracę zwalniam
Pana z obowiązku świadczenia pracy. Możesz jeszcze dopisać, że zwalniasz go z
obowiązku świadczenia pracy po przekazaniu stanowiska następcy. Albo co tam
sobie wymyślisz.

Paweł

7. Data: 2003-08-11 10:47:23
Od:"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
go z
> obowiązku świadczenia pracy po przekazaniu stanowiska następcy. Albo co

Dziekuje.

m.