PracaGrupypl.praca.dyskusjewzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy › Re: wzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wzór - zwolnienie z obowiazku świadczenia pracy
    Date: Mon, 11 Aug 2003 10:04:07 +0200

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bh7i7d$jcs$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    > uplynie
    >
    > Hmm,
    > Czy to jest napewno zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy?
    > Bo ja tu widze tylko rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem ze strony
    > pracodawcy.
    > Czy mozna pracownika zwolnik z obowiazku pracy podczas całego
    3-miesięcznego
    > okresu wypowiedzenia?

    Jasne.
    Tylko wyraznie trzeba na wypowiedzeniu napisac od ktorego dnia konczy sie
    skrocony okres wypowiedzenia, ze bedzie placone odszkodowanie za reszte i ze
    bedzie jesli sie nalezy wyplacana odprawka.
    Ja np po otrzymaniu wypowiedzenia pracowalem jeszcze 10 dni przekazujac
    swoje obowiazki, a pozniej poszedlem na obowiazkowy (poniewaz byl to jedyny
    czas gdy moglem go wykorzystac bedac jeszcze pracownikiem)urlop...o tym tez
    trzeba pamietac, zeby zawarl sie w okresie "swiadczenia pracy".
    Znam wiele osob, ktore z dnia na dzien przestawaly przychodzic do pracy na
    takie kwity:((

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##