PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja do 10..

  • 1. Data: 2003-08-11 09:07:12
    Temat: Pensja do 10..
    Od: "Hash" <h...@w...pl>

    Witam.

    Mam pytanie co do czasu wypłacenia pensji.
    Jesli jest to określone przez KP ze do 10 następnego miesiąca to
    pracodawca do 10 musi wysłać czy do
    10 ja mam je otrzymać ?
    Różnica dla mnie jest zasadnicza bo jak twierdzą w księgowości
    jak mam konto w takim to a takim banku to moge dostac pensję
    11 lub nawet 12 ?
    Czy pracodawca powinien zadbać o to bym miał 10 pieniądze dostępne
    czy tylko o wysłanie do 10 ? :)

    pozdrawiam,
    Hash

  • 2. Data: 2003-08-11 10:34:00
    Temat: Re: Pensja do 10..
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Mam pytanie co do czasu wypłacenia pensji.
    > Jesli jest to określone przez KP ze do 10 następnego miesiąca to
    > pracodawca do 10 musi wysłać czy do
    > 10 ja mam je otrzymać ?

    10 masz mieć pieniądze do dyspozycji. Panie w księgowości plotą bzdury

    Paweł

  • 3. Data: 2003-08-11 11:49:13
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > 10 masz mieć pieniądze do dyspozycji. Panie w księgowości plotą bzdury

    Hehe. Jesli miałbym być zgryżliwy to ciesz się że masz pieniądze 11 a nie
    następnego miesiąca :) Bo tak tez sie zdaża. No ale w sumie jak reguły to
    reguły. Np wszyscy chcą aby pracownicy się nie spóźniali do pracy ale sami
    to se mogą robić co im się podoba :)

    Pozdrowienia
    Kudlaty