PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wzor umowy o stworzenie programu

  • 1. Data: 2003-08-10 22:39:48
    Temat: Wzor umowy o stworzenie programu
    Od: Daniel Witkowski <m...@w...pl>

    Witam,
    Pewnie ten temat byl tu poruszany wielokrotnie, ale mam
    nadzieje, ze ten mail nie stworzy duzo problemow.

    Problem:
    Jest zrobiony program w delphi.
    Znajomy, osoba prywatna, ma licencje na delphi.
    Ja, osoba prywatna, chce sprzedac program (wykonywalny nie zrodla)
    firmie i podpisac z nia odpowiednia umowe.
    Jak to ma wygladac, kim w umowie ma byc znajomy, ktory ma licencje.
    Czy jest mozliwosc podpisania takiej umowy w momencie, gdy ja nie
    mam licencji?

    Jesli ktos dysponuje wzorem takiej umowy lub potrafi mnie skierowac w
    jakies konkretne zrodlo, rozne od www.google.com to bede wdzieczny za
    pomoc.

    Daniel Witkowski
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2003-08-10 23:58:48
    Temat: Re: Wzor umowy o stworzenie programu
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Daniel Witkowski" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Pewnie ten temat byl tu poruszany wielokrotnie, ale mam
    > nadzieje, ze ten mail nie stworzy duzo problemow.
    [..]
    Spójrz to:
    http://www.cro.skulski.pl/modules.php?op=modload&nam
    e=Sections&file=index&re