PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie - umowa na czas określony

  • 1. Data: 2003-08-11 06:13:21
    Temat: Pytanie - umowa na czas określony
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam pytanie na które moja znajoma szuka odpowiedzi. Ale najpierw wyjaśnię
    jej sytuację.
    Przez kilka lat prowadziła własną działalność gospodarczą (sklep spożywczy).
    Miesiąc temu zlikwidowała sklep i dostała pracę w hipermarkecie (umowa na
    czas określony - 2 miesiące).
    Pod koniec sierpnia kończy się umowa o pracę a ona nie chce podpisywać
    następnej. (Wyzysk człowieka za g.... pieniądze). I ma w związku z tym pewne
    wątpliwości:
    1. Czy pracodawca w jakiś sposób może ją zmusić do podpisania następnej
    umowy?
    2. Czy po wygaśnięciu umowy i nie podpisaniu następnej dostanie zasiłek?

    PS. Chce zmienić pracę, ale pracując w dotychczasowym miejscu nie ma
    możliwości szukania nowej.

    Z góry dziękuję za opdpowiedź.
    Pozdrawiam, Edyta.
    e...@p...pl

  • 2. Data: 2003-08-11 06:47:32
    Temat: Re: Pytanie - umowa na czas określony
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edyta" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy pracodawca w jakiś sposób może ją zmusić do podpisania następnej
    > umowy?
    No co Ty? Jak nie chce pracowac, to kto ja zmusi? (chyba ze to sa prace
    zasadzone przez sad ;)

  • 3. Data: 2003-08-13 05:23:27
    Temat: Re: Pytanie - umowa na czas określony - ponawiam zapytanie
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    > 2. Czy po wygaśnięciu umowy i nie podpisaniu następnej dostanie zasiłek?

    Czy ktoś z grupowiczów zna odpowiedź na to pytanie?

    Edyta.

  • 4. Data: 2003-08-13 08:23:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów zna odpowiedź na to pytanie?

    Jesli w ostatnim 1,5 roku ma lacznie przepracowane 365 dni, to tak.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 5. Data: 2003-08-13 11:06:00
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    Serdecznie dziękuję za odpowiedź.