PracaGrupypl.praca.dyskusje › warszawka dla inżyniera

  • 1. Data: 2006-11-16 17:55:22
    Temat: warszawka dla inżyniera
    Od: "MyHeardBelongsTo..." <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dostalem oferte pracy jako inzynier w Warszawie. Pensja na start 4000
    brutto w branzy niezbyt rozchwytywanej. Mam dwa lata doswiadzenia,
    prosze powiedzcie cos o tej kwocie, malo, srednio oraz jakie sa koszty
    mieszkania, kawalerka.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-11-16 20:46:29
    Temat: Re: warszawka dla inżyniera
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    MyHeardBelongsTo... napisał(a):
    > Dostalem oferte pracy jako inzynier w Warszawie. Pensja na start 4000
    > brutto w branzy niezbyt rozchwytywanej. Mam dwa lata doswiadzenia,
    > prosze powiedzcie cos o tej kwocie, malo, srednio
    Skad my mamy wiedziec? Nie pochwaliles sie ile dostajesz w aktualnej
    pracy, nie pochwaliles sie co to za branza, jakie stanowisko itp. Czy
    umowa o prace, dzialalnosc czy jakies inne kombinacje
    > oraz jakie sa koszty mieszkania, kawalerka.
    Co jakis czas temat sie pojawia na grupie
    Zyjesz sam, z osoba towarzyszaca, dzieckiem?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-16 21:11:09
    Od: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > umowa o prace, dzialalnosc czy jakies inne kombinacje
    > Co jakis czas temat sie pojawia na grupie
    > Zyjesz sam, z osoba towarzyszaca, dzieckiem?

    czesc,

    a jakie ma to znaczenie ile dostaje teraz, wiadomo ze mniej. chodzi
    mi ogolnie czy to dobra placa jak na warunki warszawskie dla mlodego
    inzyniera po chemii, rodzina tez nie ma znaczenia, no bo co Ty
    dostajesz wiecej kaski bo masz dzieko lub nie, branza to chemia, inzynieria.

    pozdrawiam, oczekuje na info od tych co wiedze, z gory dziekuje wam.

  • 4. Data: 2006-11-16 21:27:09
    Od: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>

    MyHeartBelongsTo.. napisał(a):

> [...]
    > inzynieria.
    >
    > pozdrawiam, oczekuje na info od tych co wiedze, z gory dziekuje wam.

    acha dodam jeszcze ze umowa normalna o prace, zreszta tak jak napisalem
    w tytule praca dla inzyniera, a malo ofert jako freelancer w chemii ;)
    chodzi mi jeszcze o mieszkanko ile kosztuje o reszcie nie piszcie, sam
    wylicze, porownam.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2006-11-16 21:39:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

> [...]
    > w tytule praca dla inzyniera, a malo ofert jako freelancer w chemii ;)
    > chodzi mi jeszcze o mieszkanko ile kosztuje o reszcie nie piszcie, sam
    Ciezko bylo zgadywac ze jestes chemikiem. I brak umowy o prace nie
    oznacza freelancera - moze po prostu oznaczac dzialalnosc ze wzgledow
    oszczednosciowych.
    To ile dostajesz teraz ma znaczenie. Bo moze byc mniej o 200zl a moze
    byc mniej o 2000zl. w pierwszym przypadku jest sens sie przeprowadzac, w
    drugim nie.
    Dziecko, rodzina.. tez maja znaczenie. jesli masz dziecko i mieszkasz
    niedaleko rodzicow, to oni moga sie ew zajac dzieckiem. jesli sie
    wyprowadzisz - dochodzi koszt opiekunki. Ponadto jest kwestia czy sie
    rozlaczysz z rodzina, z ukochana czy nie.
    Zapytales sie czy 4k brutto to duzo czy malo. A duzo, malo to pojecia
    wzgledne, trzeba miec jakis punkt odniesienia.
    Jesli zarabiasz obecnie np 2k, jestes wolny, nie masz zobowiazan itp...
    to sie oplaca przeprowadzic, na chleb na pewno starczy. Ale jesli np
    zarabiasz teraz 3k brutto, masz zone, dziecko, jakies zobowiazania... i
    np musialbys co tydzien jechac na drugi koneic polski, dziecko widywac
    tylko w weekendy albo oplacac mu opiekunke... to juz kilkaset zl wiecej
    nie jest tego warte.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-11-16 21:47:15
    Od: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>

    dzieki za info, ale stary troche sie chyba nie rozumiemy ;). te sprawy
    o ktorych piszesz to jestem sam w stanie ocenic, wyliczyc, normalne jak
    w zyciu ;). chodzi mi tylko czy to przyzwoita pensja, czy slaba, czy
    inne firmy moga dac wiecej w warszawie, znaczy nie pisz ze moga bo
    napewno sa takie co moga, tylko czy jest ok ta pensja, czy za nisko
    mierze ;) etc.

  • 7. Data: 2006-11-16 22:14:24
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 22:47:15 +0100, MyHeartBelongsTo.. napisał(a):

    > dzieki za info, ale stary troche sie chyba nie rozumiemy ;).

    Obserwujac z boku mysle, ze problem jest po twojej stronie :/ Czego ty
    oczekujesz? Zasadniczo bedziesz zarabial znacznie wiecej niz pewnie polowa
    mieszkancow.

    --
    And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger
    those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will

  • 8. Data: 2006-11-16 22:23:59
    Od: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>

    zly napisał(a):

    > Obserwujac z boku mysle, ze problem jest po twojej stronie :/ Czego ty
    > oczekujesz? Zasadniczo bedziesz zarabial znacznie wiecej niz pewnie polowa
    > mieszkancow.

    ok to moze tylumacze, jaki problem stoi po mojej stronie, obrazowo.

    wyobraz sobie ze ktos nie czai ile kosztuje internet 512 kB w Czechach
    w Pradze i pyta, ile kosztuje ten internet, bo moge go miec za 100
    koron, drogo tanio, mozna taniej ?

    tak i ja pytam malo, srednio ;)

    pozdrawiam ;)

  • 9. Data: 2006-11-16 22:39:54
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 23:23:59 +0100, MyHeartBelongsTo.. napisał(a):

    > tak i ja pytam malo, srednio ;)

    mieszkanie - 1000
    opiekunka-1000
    beznyna- 4zl/l
    internet-100zl
    kajzerki -30gr
    kino-15zl
    bilet misieczny -70zl
    gazety 1-2zl
    ceny kalafiorow i ananasow mocno sie whaja :)

  • 10. Data: 2006-11-17 01:10:53
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "zly" ...

    > ceny kalafiorow i ananasow mocno sie whaja :)

    Prosze nie wprowadzac kolege MHBT w blad.
    Ceny sa wyzsze.

    PS:
    4k brutto w W-wie nie powala.
    (czytaj: malo)