PracaGrupypl.praca.dyskusje › carffour - wasze opinie

  • 1. Data: 2006-11-16 13:05:03
    Temat: carffour - wasze opinie
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jak w temacie.

    napiszcie jakie macie opinie na temat pracy w tym hipermarkecie.
    bo zaczalem pracowac wlasnie w carffourze i nie wiem czego sie mam
    spodziewac na co nastawiac itp.

    wszyskie opinie oczywiscie prawdziwe mile widziane.

    z gory thx

  • 2. Data: 2006-11-16 16:35:19
    Temat: Re: carffour - wasze opinie
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Nikt Ci nic sensownego nie napisze, jeśli nie podasz stanowiska. Jest
    zapewne dyskretna rożnica między np. dyrektorem Carefour Polska, a kasjerem
    ;)

  • 3. Data: 2006-11-17 19:39:56
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt Ci nic sensownego nie napisze, jeśli nie podasz stanowiska. Jest
    > zapewne dyskretna rożnica między np. dyrektorem Carefour Polska, a
    > kasjerem ;)

    dział: ochrona
    stanowisko : pracownik monitoringu

  • 4. Data: 2006-11-17 19:40:40
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt Ci nic sensownego nie napisze, jeśli nie podasz stanowiska. Jest
    > zapewne dyskretna rożnica [..]

    nawet powiem wiecej ze subtelna róznica...;);)