PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop okolicznosciowy

  • 1. Data: 2006-11-16 18:37:26
    Temat: Urlop okolicznosciowy
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    W Boze Narodzenie biore slub. Moje pytanie dotyczy urlopu okolicznosciowego (z
    tego co wiem przysluguje dodatkowe 2 dni urlopu) i okresu w ktorym moge go
    wykorzystac. Czy te dwa dni urlopu
    1) moge wykorzystac wczesniej (jezeli tak to ile wczesniej moge prosic o ten
    urlop)
    2) jezeli jest mozliwe jego wczesniejsze wykorzystanie czy pracodawca moze
    zabronic wykorzystania tego urlopu wczesniej
    3) czy musze skladac wraz z podaniem o urlop jakies dodatkowe dokumenty
    (jakies zaswiadczenie z usc czy od ksiedza :))

    Pytam z tego wzgledu, ze przyslugujacy urlop chcialbym wykorzystac przed
    slubem (jeden dzien w listopadzie i jeden dzien w grudniu) ze wzgledu na
    wczesniejsze zalatwienia zwiazane ze slubem.

    Dziekuje z gory za informacje,
    Pozdrawiam,
    Michal.

  • 2. Data: 2006-11-16 21:20:32
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7906.000000e7.455cafe5@newsgate.onet.pl Michał
    <m...@i...pl> pisze:

    > W Boze Narodzenie biore slub.
    Cóż, czynisz zatem pierwszy krok na drodze do rozwodu. ;)

    Jeden strzał googlem (czas ~30''):
    http://www.prawo.egospodarka.pl/14346,Urlop-okoliczn
    osciowy-i-inne-zwolnienia,1,34,3.html

    Jotte