PracaGrupypl.praca.dyskusjewarszawka dla inżyniera › Re: warszawka dla inżyniera
    From: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: warszawka dla inżyniera
    Date: Thu, 16 Nov 2006 22:47:15 +0100

    dzieki za info, ale stary troche sie chyba nie rozumiemy ;). te sprawy
    o ktorych piszesz to jestem sam w stanie ocenic, wyliczyc, normalne jak
    w zyciu ;). chodzi mi tylko czy to przyzwoita pensja, czy slaba, czy
    inne firmy moga dac wiecej w warszawie, znaczy nie pisz ze moga bo
    napewno sa takie co moga, tylko czy jest ok ta pensja, czy za nisko
    mierze ;) etc.