PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwożenie pizzy

  • 1. Data: 2006-11-16 11:18:25
    Temat: rozwożenie pizzy
    Od: "Aniela" <p...@o...pl>

    Ile można zarobić?
    jakie za i przeciw?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-11-22 19:36:47
    Temat: Re: rozwożenie pizzy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 12:18:25 +0100, Aniela napisał(a):

    > Ile można zarobić?

    tego nie wiem

    > jakie za i przeciw?

    zdecydowana wiekszośc klientów, to kołki, które nie szanują dostawców
    pizzy, opluwają, olewają, stoisz pod drzwiami, czekasz...

    tacy co dają 10zł napiwku to rzadkość, ale zdarzają się

    zdecydowanym plusem jest wyrabianie kondycji, szczególnie wożenie na
    czwarte piętro bez windy

    ja pizzy nie wożę, ale gadałem z takim

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]