PracaGrupypl.praca.dyskusjewarszawka dla inżyniera › Re: warszawka dla inżyniera
    From: " MyHeartBelongsTo.." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: warszawka dla inżyniera
    Date: Thu, 16 Nov 2006 22:11:09 +0100

    badzio napisał(a):
    > Skad my mamy wiedziec? Nie pochwaliles sie ile dostajesz w aktualnej
    > pracy, nie pochwaliles sie co to za branza, jakie stanowisko itp. Czy
    > umowa o prace, dzialalnosc czy jakies inne kombinacje
    > Co jakis czas temat sie pojawia na grupie
    > Zyjesz sam, z osoba towarzyszaca, dzieckiem?

    czesc,

    a jakie ma to znaczenie ile dostaje teraz, wiadomo ze mniej. chodzi
    mi ogolnie czy to dobra placa jak na warunki warszawskie dla mlodego
    inzyniera po chemii, rodzina tez nie ma znaczenia, no bo co Ty
    dostajesz wiecej kaski bo masz dzieko lub nie, branza to chemia, inzynieria.

    pozdrawiam, oczekuje na info od tych co wiedze, z gory dziekuje wam.