PracaGrupypl.praca.dyskusjewarszawka dla inżyniera › Re: warszawka dla inżyniera
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: warszawka dla inżyniera
    Date: Thu, 16 Nov 2006 22:39:14 +0100

    MyHeartBelongsTo.. napisał(a):
    > acha dodam jeszcze ze umowa normalna o prace, zreszta tak jak napisalem
    > w tytule praca dla inzyniera, a malo ofert jako freelancer w chemii ;)
    > chodzi mi jeszcze o mieszkanko ile kosztuje o reszcie nie piszcie, sam
    > wylicze, porownam.
    Ciezko bylo zgadywac ze jestes chemikiem. I brak umowy o prace nie
    oznacza freelancera - moze po prostu oznaczac dzialalnosc ze wzgledow
    oszczednosciowych.
    To ile dostajesz teraz ma znaczenie. Bo moze byc mniej o 200zl a moze
    byc mniej o 2000zl. w pierwszym przypadku jest sens sie przeprowadzac, w
    drugim nie.
    Dziecko, rodzina.. tez maja znaczenie. jesli masz dziecko i mieszkasz
    niedaleko rodzicow, to oni moga sie ew zajac dzieckiem. jesli sie
    wyprowadzisz - dochodzi koszt opiekunki. Ponadto jest kwestia czy sie
    rozlaczysz z rodzina, z ukochana czy nie.
    Zapytales sie czy 4k brutto to duzo czy malo. A duzo, malo to pojecia
    wzgledne, trzeba miec jakis punkt odniesienia.
    Jesli zarabiasz obecnie np 2k, jestes wolny, nie masz zobowiazan itp...
    to sie oplaca przeprowadzic, na chleb na pewno starczy. Ale jesli np
    zarabiasz teraz 3k brutto, masz zone, dziecko, jakies zobowiazania... i
    np musialbys co tydzien jechac na drugi koneic polski, dziecko widywac
    tylko w weekendy albo oplacac mu opiekunke... to juz kilkaset zl wiecej
    nie jest tego warte.
    --
    badzio