PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę

  • 1. Data: 2009-10-05 07:56:28
    Temat: umowa o pracę
    Od: Paweł Dziubka <p...@g...com>

    witam
    dostałem umowę o prace, mam wynagrodzenie rozbite na
    - wynagrodzenie zasadnicze - najniższa krajowa
    - wynagrodzenie stazowe
    - premia zależna od regulaminu

    1. Jakie są tego konsekwencje?
    2. co to wynagrodzenie stażowe?
    3. Co z zusem ? od czego jest płacony

  • 2. Data: 2009-10-05 07:58:03
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Paweł Dziubka pisze:
    > witam
    > dostałem umowę o prace, mam wynagrodzenie rozbite na
    > - wynagrodzenie zasadnicze - najniższa krajowa
> [...]

    AD 3) zus jest płacony od tego, co zostanie Ci wypłacone....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2009-10-05 09:40:23
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Tomasz Kaczanowski tak oto obwieścił(a):

    > AD 3) zus jest płacony od tego, co zostanie Ci wypłacone....

    A nie od tego co MA być wypłacone? :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 4. Data: 2009-10-05 09:41:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
    > Pewnego razu Tomasz Kaczanowski tak oto obwieścił(a):

    > A nie od tego co MA być wypłacone? :)

    Nie, od tego co zostanie wypłacone.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-10-05 09:46:08
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Paweł Dziubka tak oto obwieścił(a):

    > - wynagrodzenie zasadnicze - najniższa krajowa

    Tyle dostaniesz.

    > - wynagrodzenie stazowe

    Dodatkowo dostaniesz więcej i jest to zależne od tego ile czasu jesteś
    zatrudniony w danej firmie.

    > - premia zależna od regulaminu

    Masz w regulaminie zapisane ile, co i jak zrobisz tyle premii dostaniesz.

  • 6. Data: 2009-10-05 11:14:38
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 5 Paź, 11:46, Piotr M <x...@x...pl> wrote:
    > Pewnego razu Paweł Dziubka tak oto obwieścił(a):

    > Tyle dostaniesz.

    > Dodatkowo dostaniesz więcej i jest to zależne od tego ile czasu jesteś
    > zatrudniony w danej firmie.

    Nie zawsze w niktórych firmach płacą od rozpoczęcia pierwszej pracy

  • 7. Data: 2009-10-05 12:36:19
    Od: Paweł Dziubka <p...@g...com>

    On 5 Paź, 13:14, gr <j...@w...pl> wrote:
    > On 5 Paź, 11:46, Piotr M <x...@x...pl> wrote:> Pewnego razu Paweł Dziubka tak oto
    obwieścił(a):

    > Nie zawsze w niktórych firmach płacą od rozpoczęcia pierwszej pracy

    to stażowe jest podane na umowie- mam na myśli wysokość

  • 8. Data: 2009-10-05 12:39:52
    Od: miszka <a...@r...life>

    On Mon, 5 Oct 2009 00:56:28 -0700 (PDT)
    Paweł Dziubka <p...@g...com> wrote:

    > witam
    > dostałem umowę o prace, mam wynagrodzenie rozbite na
    > - wynagrodzenie zasadnicze - najniższa krajowa
> [...]
    Ad 1) masz prace i place :)
    Ad 2) podniesienie podstawy wynagrodzenia po kazdym roku przepracowanym u tego
    pracodawcy.
    (albo miesiacu, kwartale, zalezy jak jest w regulaminie wynagradzania) Ciesz sie ze
    masz, wiekszosc firm
    nie daje takiego przywileju.
    Ad 3.)Jesli premie dostaniesz do reki 'pod stolem' to zus bedziesz mial od najnizszej
    krajowej.
    Powszechna praktyka byznesmenków. Jesli nie to bedzie od tego co masz brutto na
    pasku.

    Pozdr

  • 9. Data: 2009-10-05 12:46:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-05, miszka <a...@r...life> wrote:

    [...]

> [...]
    najnizszej krajowej.
    > Powszechna praktyka byznesmenków. Jesli nie to bedzie od tego co masz brutto na

    ZUS jest zawsze od tego co brutto na pasku (niezależnie ile pod tym stołem),
    aczkolwiek są świadczenia nie podlegające (np. świadczenia urlopowe).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-10-05 16:37:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    miszka pisze:

> [...]
    najnizszej krajowej.
    > Powszechna praktyka byznesmenków. Jesli nie to bedzie od tego co masz brutto na

    A jak ktoś dostaje "pod stołem" to ZUSu nie ma od tego co ma brutto
    na pasku?

    Poza tym nazywanie ludzi, którzy nie chcą brać udział w piramidzie
    finansowej pogardliwie "byznesmenkami" nie najlepiej o Tobie świadczy.
    Przypominam, że udział w piramidach finansowych jest karalny, a ZUS jest
    wyłączony spod ustawy tylko dlatego, że ONI na tym zarabiają (pieniądze,
    chwilowy spokój społeczny itp.) Różnicy zasadniczej pomiędzy tymi
    szwindlami nie ma (z wyjątkiem tego, że jak nie będziesz chciał brać
    udziału w jakiejś prywatnej piramidzie, to nikt Cię do więzienia za to
    nie zamknie).

    --
    Liwiusz