PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chałupnicza

  • 1. Data: 2009-10-05 10:42:26
    Temat: Praca chałupnicza
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Czy ma ktoś jakieś wiarygodne źródła na różne (uczciwe) prace chałupnicze?
    Praca na odległość. Bez żadnych "wkładów własnych", łańcuszków, "obsługi
    maili", klikania w bannery i temu podobnych. Normalnie - bierze się towar,
    coś z niego/z nim robi, oddaje gotowe i bierze kasę :)

    Nie wiem, czy w obecnych czasach taka forma już wymarła? Faktem jest, że do
    prasy nie zaglądałem, ale w necie prawie nic nie ma. Po wpisanie hasła
    "chałupnicza" takie serwisy jak Gazeta Praca, Pracuj.pl, Gumtree wieją
    pustką. Może źle szukam?..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-10-05 11:06:08
    Temat: Re: Praca chałupnicza
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > prasy nie zaglądałem, ale w necie prawie nic nie ma. Po wpisanie hasła
    > "chałupnicza" takie serwisy jak Gazeta Praca, Pracuj.pl, Gumtree wieją

    Tego trzeba szukać lokalnie. U niektórych małych producentów można
    znaleźć prace chałupnicze, najczęściej przy pakowaniu ect. Problem jest
    taki, że rzadko oni zatrudniają legalnie, stąd i ogłoszeń brakuje...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2009-10-06 14:59:41
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    > znaleźć prace chałupnicze, najczęściej przy pakowaniu ect. Problem jest
    > taki, że rzadko oni zatrudniają legalnie, stąd i ogłoszeń brakuje...
    ewentualnie poszukaj pracy telemarketera.
    Bardzo czesto wystarczy Ci komputer z mikrofonem i z min 1 MB lacza.
    Firma dostarcza oprogramowanie + zasilone konto voipowe.
    Przeszkola Cie, dadza narzedzie pracy i zdobedziesz jeszcze nowy zawod :)

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Daboni
    http://www.flavonmax.com/samodoskonalenie

  • 4. Data: 2009-10-07 07:26:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kuroi Bonza pisze:
> [...]
    > Firma dostarcza oprogramowanie + zasilone konto voipowe.
    > Przeszkola Cie, dadza narzedzie pracy i zdobedziesz jeszcze nowy zawod :)

    Jeśli zatrudniają z min 1 MB łączem, to sie nie dziwię, że czasem coś
    dzwoni i zrozumieć ciężko co mówi.. Bo w większosći 1 MB ma tylko ćwierć
    MB uploadu, a to troszkę przymało...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2009-10-07 11:28:39
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Jeśli zatrudniają z min 1 MB łączem, to sie nie dziwię, że czasem coś
    > dzwoni i zrozumieć ciężko co mówi.. Bo w większosći 1 MB ma tylko ćwierć
    > MB uploadu, a to troszkę przymało...

    Kodeki uzywane w transmisji VOIP uzywaja od ~2.5kbps do 64kbps.
    Przykładowo kodek używany w transmisji GSM wymaga 13kbps uploadu. Ćwierć
    MB uploadu to 256kbps, wiec w tym paśmie zmieścić się mogą spokojnie
    trzy jednoczesne rozmowy w najlepszej jakości lub kilkanaście rozmów w
    jakości GSM.

    Większym problemem jest latencja która często znacznie rośnie wraz z
    obciążaniem łącza.