PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracę › Re: umowa o pracę
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o pracę
    Date: Mon, 05 Oct 2009 18:37:02 +0200

    miszka pisze:

    > Ad 1) masz prace i place :)
    > Ad 2) podniesienie podstawy wynagrodzenia po kazdym roku przepracowanym u tego
    pracodawcy.
    > (albo miesiacu, kwartale, zalezy jak jest w regulaminie wynagradzania) Ciesz sie ze
    masz, wiekszosc firm
    > nie daje takiego przywileju.
    > Ad 3.)Jesli premie dostaniesz do reki 'pod stolem' to zus bedziesz mial od
    najnizszej krajowej.
    > Powszechna praktyka byznesmenków. Jesli nie to bedzie od tego co masz brutto na
    pasku.

    A jak ktoś dostaje "pod stołem" to ZUSu nie ma od tego co ma brutto
    na pasku?

    Poza tym nazywanie ludzi, którzy nie chcą brać udział w piramidzie
    finansowej pogardliwie "byznesmenkami" nie najlepiej o Tobie świadczy.
    Przypominam, że udział w piramidach finansowych jest karalny, a ZUS jest
    wyłączony spod ustawy tylko dlatego, że ONI na tym zarabiają (pieniądze,
    chwilowy spokój społeczny itp.) Różnicy zasadniczej pomiędzy tymi
    szwindlami nie ma (z wyjątkiem tego, że jak nie będziesz chciał brać
    udziału w jakiejś prywatnej piramidzie, to nikt Cię do więzienia za to
    nie zamknie).

    --
    Liwiusz