PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę

  • 101. Data: 2009-10-13 11:13:52
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tu bym sie nie zgodził. Kwestia jest tylko innej kalkulacji składki.
    > Przykład - ubezpieczenie na życie często składające się z 2 innych
    > ubezpieczeń, w sumie daje pewnośc, że zostanie wypłacone (powiedzmy z
    > p-stwem bliskim lub nawet równym 1), jedno od tego, że umżesz wczesniej,
    > drugie,że dożyjesz do wypłaty. Pieniadze będą wypłacone za kazdym razem,
    > tylko nie zawsze tej samej osobie.

    I opinia, że nie udziela się kredytów osobom, które nie mają
    pieniędzy, też jest mocno dyskusyjna :)

    Co do ubezpieczenia zdarzenia pewnego, to oczywiście, że da się
    ubezpieczyć, a zakład ubezpieczeniowy chętnie skalkuluje i przyjmie
    odpowiednią składkę. Ubezpieczanie się jednak w takiej sytuacji
    nienajlepiej świadczy o umiejętności myślenia samego ubezpieczonego.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2009-10-13 11:14:26
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał

    > [...] umżesz wczesniej, [...] dożyjesz do wypłaty.

    Chyba dorzyjesz ;-)
    P, NMSP

  • 103. Data: 2009-10-13 11:16:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > Zasadniczo tak jest, że nie udziela się kredytów ludziom, którzy nie mają
    > pięniedzy

    Zasadniczo to się właśnie takim ludziom kredytów udziela ;-)

  • 104. Data: 2009-10-13 14:34:46
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Skoro jest to teren zalewowy, to jest oczywiste, że takiego czegoś się
    > nie ubezpiecza. Trudno się bowiem ubezpieczyć od zdarzenia, które na pewno
    > się zdarzy. To właśnie wiara w pomoc państwa powoduje, że ludzie osiedlają
    > się na terenach zalewowych. W normalnych warunkach były by tam łąki, czy
    > też inne użytki, których regularne zalewanie nie jest nieszkodliwe. A tak
    > na terenach, gdzie jest pewne, że co 10 lat zdarzy się powódź, ludzie
    > budują domy, a potem mają pretensję do wszystkich naokoło...

    to weź no się wybierz w okolice wrocławia, miasta powodzi tysiąclecia, tam
    nadal buduje się nowe domki i osiedla na terenach zalewowych, urzędasy na to
    pozwalają, a ludzie nadal nie zmądrzeli i co im zrobisz?:O(

  • 105. Data: 2009-10-13 14:50:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > to weź no się wybierz w okolice wrocławia, miasta powodzi tysiąclecia,
    > tam nadal buduje się nowe domki i osiedla na terenach zalewowych,
    > urzędasy na to pozwalają, a ludzie nadal nie zmądrzeli i co im zrobisz?:O(

    Dlaczego uważasz, że coś im powinienem zrobić?

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2009-10-13 15:49:15
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Dlaczego uważasz, że coś im powinienem zrobić?

    bo w razie powodzi słońce peru ciebie pociągnie po kieszenie a nie ich!!!

  • 107. Data: 2009-10-13 20:48:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > bo w razie powodzi słońce peru ciebie pociągnie po kieszenie a nie ich!!!

    W takim razie ostrze mojego działania powinno być skierowane do
    słońca peru, a nie do potencjalnych powodzian.

    Ich zachowanie jest nawet logiczne - jak dają, to czemu nie brać? Nie
    ten winny, co bierze, tylko ten, co daje.

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2009-10-13 21:06:18
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hb2p2c$rdd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ich zachowanie jest nawet logiczne - jak dają, to czemu nie brać?
    > Nie ten winny, co bierze, tylko ten, co daje.

    Jak suka nie da, to pies nie weźmie.

  • 109. Data: 2009-10-13 22:05:08
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > peru, a nie do potencjalnych powodzian.
    >
    > Ich zachowanie jest nawet logiczne - jak dają, to czemu nie brać? Nie ten

    widzisz, sprawa wygląda tak ze niekt nie daje, to tobie ktoś zabierze i odda
    komuś innemu, to jest kradzież, a oni sie do niej przykładają!:O)

  • 110. Data: 2009-10-14 16:29:23
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hb4o74$hb9$3@atlantis.news.neostrada.pl...
    > widzisz, sprawa wygląda tak ze niekt nie daje, to tobie ktoś zabierze
    > odda komuś innemu, to jest kradzież, a oni sie do niej
    > przykładają!:O)

    Tych co biorą, w ogóle to nie obchodzi.

    Przynosisz do domu pieniądze, to żona pyta skąd? ;-)