PracaGrupypl.praca.dyskusje › tzw. "pseudobezrobocie"

  • 61. Data: 2006-05-26 13:25:58
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: "morfez" <m...@g...com>

    Ojj mylisz sie - to wcale nie jest takie obojetne.

    O.K przyznaje racje. Windows a Linux to sa rózne srodowiska to
    fakt

    OK taki plan mi odpowiada. Czy zwykla firmie zatrudni tak ot tak np
    takiego mlokosa który nie ma zadnego doswiadczenia w fachu ale chce
    go zdobyc?

    Orientuje sie ktos ile kosztuje i jak wyglada zdobycie certifikatów
    M$? Oczywiscie duzo nauki a pózniej trzeba zdac egazamin, i
    hurrraa mam certyfikat.

    Pozdro
    Morfez

  • 62. Data: 2006-05-26 13:33:42
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > the_foe napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Khem... Proszę mi tu nie obrażać programistów php. Śmieciarski to ten język
    > i owszem, jest, ale zaraz debilny... ;)

    nie napisalem ze debilny, tylko debilnie prosty. To roznica. Zreszta sam robie w
    PHP 3 lata i musze pwoiedziec ze jest co raz gorzej na tym rynku.

  • 63. Data: 2006-05-26 13:59:38
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    the_foe napisał(a):

    > nie napisalem ze debilny, tylko debilnie prosty. To roznica.

    Niewielka. :) I uważasz, że te wszystkie konstrukcje dostępne w php5
    są takie proste? :)

    > Zreszta sam robie w PHP 3 lata i musze pwoiedziec ze jest co raz gorzej
    > na tym rynku.

    A ja wiem... Ja wprawdzie tylko 2 lata, ale "pensja" mi wciąż rośnie, zamówień
    przybywa coraz więcej, są lepiej płatne, a pisanie jest coraz łatwiejsze
    (frameworki własne + cudze, ilość gotowych rozwiązań itd.). :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 64. Data: 2006-05-26 15:11:12
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Niewielka. :) I uważasz, że te wszystkie konstrukcje dostępne w php5
    > są takie proste? :)

    mowiac prawde pisze w 4. Tak jest prosciej, nie ma potem gal, ze klient ma 4 a
    nie 5.

    > A ja wiem... Ja wprawdzie tylko 2 lata, ale "pensja" mi wciąż rośnie, zamówień
    > przybywa coraz więcej, są lepiej płatne, a pisanie jest coraz łatwiejsze
    > (frameworki własne + cudze, ilość gotowych rozwiązań itd.). :)

    widocznie jestes lepszym marketingowcem. Moze rynek masz lepszy. Ja musialbym
    pisac chyba 20 h dziennie zeby z tego wyzyc. Chyba sie przebranzowie na
    stacjonara bo na www ciezko jest. Zaczynam nauke javy... mam nadzieje ze w tym
    czasie nie zmiecie jej cos z rynku ;)

  • 65. Data: 2006-05-26 15:19:58
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale mi konsument co nie ma pracy albo robi za 1000

  • 66. Data: 2006-05-26 17:38:45
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    the_foe napisał(a):

    > mowiac prawde pisze w 4. Tak jest prosciej, nie ma potem gal, ze klient ma 4 a
    > nie 5.

    To sobie poczytaj co można w php5. :)

> [...]
    > stacjonara bo na www ciezko jest. Zaczynam nauke javy... mam nadzieje ze w tym

    Ja chciałbym przejść na ASP.NET 2.0 [1], ale fizycznie nie mam kiedy się tego
    uczyć, właśnie pod naporem zleceń...

    [1] Mam dobre warunki by się tego uczyć, bo od MSa dostałem pakiet VStudio
    2005 oraz SQL Server 2005, w ramach studiów.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2006-05-26 20:01:00
    Od: "Jacek533" <j...@i...pl>

    > Czasami zastanów się chwilę, zanim coś napiszesz - panie fachowiec. Z kim
    > i o czym dyskutujesz? Skąd wiesz jakich mam pracowników? W poście nic o
    > tym nie pisałem.

    Być może powinieneś napisać, jakich macie i ile im płacicie?
    To rozjaśniłoby obraz.
    Natomiast z Twojego postu, który komentowałem wynikało jakoby łapankę
    należało organizować żeby w ogóle zatrudnić kogoś sensownego.
    Wniosek nasuwa się sam.

  • 68. Data: 2006-05-27 10:19:15
    Od: Kira <n...@t...pl>

    morfez wrote:

    > Otóz chce zostac, no powiedzmy dobrym administratorem linuxa
    > czy windowsa, to obojetne.

    Jeśli to ci obojętne, to nie zostaniesz.

    Kira

  • 69. Data: 2006-05-27 12:35:02
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia 26 May 2006 03:39:52 -0700, morfez napisał(a):

    > Czesc
    >
    > Mam takie pytanie. Jezeli mozecie to chcialbym abyscie mi doradzili
    > w pewnej sprawie zwiazenej z praca. Otóz chce zostac, no powiedzmy
    > dobrym administratorem linuxa czy windowsa, to obojetne. Jak zdobyc
    > doswiadczenie aby mój czas który przeznacze na szkole nie
    > marnowal sie. Chcialbym wykonywac w przyszlosci audyt
    > zabezpieczen.
    > Jak zdobyc doswiadczenie nie majac skonczonych studiów ale majac
    > checi?

    Zapomnij.
    Ile masz lat? 18? Więcej? Uważam, że jeśli nie jesteś na studiach i tego
    nie studiujesz o czym teraz mówisz lub nie jestes jednym z fanatyków, co
    swój wolny czas poświęcają poznawaniu tego co ich interesuje to sam z
    siebie sie szybko tego nie nauczysz.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 70. Data: 2006-05-28 00:09:34
    Od: e...@p...onet.pl

    > Niedługo się skończysz ,już NET rządzi
    > Tak jak piszesz ,to nauka na hydraulika trwa dłużej niż na
    > developera javy :)

    A ja uważam,że on dopiero zacznie... na pewno dalej sie rozwija wykorzysta net
    by zarabiać - każdy JEśLI CHCE MOżE WIELE OSIąGNąć

    Ewa
    A winner sees an answer for any problem.
    A loser sees a problem for any answer.
    http://tinyurl.com/5j62z