PracaGrupypl.praca.dyskusje › tzw. "pseudobezrobocie"

  • 91. Data: 2006-06-05 11:54:54
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jacek533 napisał(a):

    > Prawda gdzieś tu leży pośrodku, bo jeden bez drugiego nie ma racji bytu.
    > Obydwaj są tak samo ważni (od biedy programista może zrobić marketing, ale
    > efekty tego będą raczej mizerne).

    O widzisz. Tu jest sedno problemu. Zaczyna się od tego, że ktoś [1]
    wymyśla oprogramowanie, ktoś [2] je projektuje, ktoś [3] koduje, ktoś
    [4] testuje, ktoś [5] zajmuje się marketingiem, ktoś [6] obsługą
    klienta, ktoś [7] wdrożeniem, ktoś [8] logistyką ;) A wszystko to
    kosztuje i zapłacić za to musi użytkownik ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 92. Data: 2006-06-05 12:12:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 5 Jun 2006 13:50:44 +0200, użyszkodnik "jacek533"
    <j...@i...pl> napisał:

> [...]
    > Obydwaj są tak samo ważni (od biedy programista może zrobić marketing, ale

    przepraszam, rozpatrywałem rzucony wcześniej model że programista
    nie ma zamiaru sprzedawać swojego produktu, ma ochote siedzieć w domu
    w podartych gaciach przed komputerem i kodować a sprawy ubierania się
    w garnitur, odpowiedniego obycia i zdobywania klientów chce przerzucić
    na drugą osobe odpowiedzialną za szeroko pojęty marketing która
    dostanie swoje za wykonaną prace

    --
    futszaK
    601061867

  • 93. Data: 2006-06-05 19:23:29
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-06-05 10:34:55 +0200, "jacek533" <j...@i...pl> said:

    > Jeśli klepaczami formatek nazywasz ludzi, którzy opracowują tzw.
    > interfejs użytkownika, to też raczej świadczy o Twoich - polskich
    > (buraczano, ziemniaczano...szpinakowo....) korzeniach.

    A odpieprz się. To przykład był. Ale Twoje niezrozumienie świadczy o
    Tobie i jakiś ...kompleksach (?) To chamska praktyka ustawiania sobie
    "przeciwnika" na pozycji do bicia. Wpierw czynisz nieprawdziwe, ale
    tobie potrzebne założenie: "Jeśli klepaczami formatek nazywasz ludzi,
    którzy opracowują tzw. interfejs użytkownika" i potem jedziesz po mnie
    w sposób, właśnie BURACZANY. Rodzima potrzeba pieniactwa? Nie ze mną.

    reszta postu nie na temat, to wycinam wypocinki...

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 94. Data: 2006-06-07 12:49:27
    Od: "jacek533" <j...@i...pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > A odpieprz się. To przykład był. Ale Twoje niezrozumienie świadczy o Tobie
    > i jakiś ...kompleksach (?) To chamska praktyka ustawiania sobie
    > "przeciwnika" na pozycji do bicia. Wpierw czynisz nieprawdziwe, ale

    Chłopie... uspokój się :-)))
    Aleś agresywny.

    > tobie potrzebne założenie: "Jeśli klepaczami formatek nazywasz ludzi,
    > którzy opracowują tzw. interfejs użytkownika" i potem jedziesz po mnie w
    > sposób, właśnie BURACZANY. Rodzima potrzeba pieniactwa? Nie ze mną.

    Sorki, być może Twoje korzenie są inne niż polskie (zakładałem, że tak).
    Nie wiem. Nie interesuje mnie to.
    Po nikim nie mam zamiaru jeździć, zwłaszcza po człowieku, którego nie znam.
    A swojego pochodzenia nie wstydzę się.
    Nie zmienisz faktu, że naród polski to w większości ludzie pochodzący ze wsi
    i małych miasteczek (większość miast też zasiedlona jest przez przybyszy ze
    wsi - np. W-wa).
    Mentalność polskiego klienta (zleceniodawcy, pracodawcy itp) jest taka jaka
    jest.
    I kto tu ma kompleksy...?

  • 95. Data: 2006-06-07 23:04:30
    Temat: Re: tzw.
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    > A prawda jest taka: jak programista nie ma żyłki handlowej, to niech lepiej
    > zajmie się programowaniem tego co umie i wynajmie se handlowca. :-)

    Lub po prostu niech robi interesy z dojrzałymi (i bogatszymi) zagranicznymi
    podmiotami.

    -MS