PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"

  • 1. Data: 2006-05-24 18:08:19
    Temat: gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Witam

    Wysylam zgloszenie na oferte pracy i chce umiescic w nim moje proponowane
    wynagrodzenie.
    Chce, zeby pracodawca wiedzial, ile chce zarabiac i w razie gdybym chcial za
    duzo, od razu odrzucil moja kandydature, zebym niepotrzebnie nie musial
    jechac na rozmowe.

    Moje pytanie jest takie, gdzie to napisac: w tresci maila, czy w CV?
    Jesli w CV, to najlepiej w ktorym miejscu? Na samym dole?
    I podac konkretna wartosc, czy moze "od" "do"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-24 20:04:33
    Temat: Re: gdzie napisac "proponowane wynagrodzenie"
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Moje pytanie jest takie, gdzie to napisac: w tresci maila, czy w CV?
    > Jesli w CV, to najlepiej w ktorym miejscu? Na samym dole?
    > I podac konkretna wartosc, czy moze "od" "do"?

    Zdecydowanie w Polsce nie ma takiego zwyczaju, i odradzam Ci to robic.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-05-24 20:11:22
    Od: FOX <u...@c...xx>

    fotech napisał(a):

    > Zdecydowanie w Polsce nie ma takiego zwyczaju, i odradzam Ci to robic.
    A dlaczego ? Trzeba się cywilizować.
    Moim zdaniem to b.dobry pomysł, obydwie strony nie tracą czasu.
    Wg mnie spodziewana kwota wynagrodzenia powinna być umieszczona
    w liście motywacyjnym gdzie prezentujesz swoje zalety.

    FOX

  • 4. Data: 2006-05-24 20:22:22
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości
    > fotech napisał(a):
    > Wg mnie spodziewana kwota wynagrodzenia powinna być umieszczona
    > w liście motywacyjnym gdzie prezentujesz swoje zalety.

    W LM byloby najlepiej, ale w ogloszeniu jest napisane tylko o wyslaniu CV.
    Dlatego wlasnie sie zastanawiam, czy napisac w mailu, czy w CV.

  • 5. Data: 2006-05-24 20:27:30
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    pracownicy juz dawno sie cywilizuja a swiadczy o tym duzy procent ludzi co
    wyjechali zagranice
    :]
    minimalne wynagrodzenie mozesz wpisac ale maksymalnego to sie nie wpisuje
    nie ma takiego zwyczaju i zreszta zawsze zaczyna sie od minimum
    a co bedzie gdy zaprosza cie na rozmowe, pojedziesz stracisz czas i padnie
    pytanie "a czy ta kwoate chce pan troche obnizyc?"

  • 6. Data: 2006-05-24 20:51:00
    Od: FOX <u...@c...xx>

    gordon napisał(a):

    > Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości
    >
    > W LM byloby najlepiej, ale w ogloszeniu jest napisane tylko o wyslaniu CV.
    > Dlatego wlasnie sie zastanawiam, czy napisac w mailu, czy w CV.

    Tak, to wtedy dodatkowe zalety zaprezentuj w mailu
    wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem.

    FOX

  • 7. Data: 2006-05-24 20:54:15
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    zasit wrote:

> [...]
    > a co bedzie gdy zaprosza cie na rozmowe, pojedziesz stracisz czas i padnie
    > pytanie "a czy ta kwoate chce pan troche obnizyc?"

    jak poda, ze minimalnie chce 50'000 to moze negocjowac i obnizyc :)

  • 8. Data: 2006-05-24 20:55:32
    Od: FOX <u...@c...xx>

    > minimalne wynagrodzenie mozesz wpisac ale maksymalnego to sie nie wpisuje
    > nie ma takiego zwyczaju i zreszta zawsze zaczyna sie od minimum

    To nieporozumienie bo za 3-6 miesięcy minimum przestaje cię zadowalać.
    Minimum to mogą sobie wpisywać osoby które nie mają doświadczenia.

    > a co bedzie gdy zaprosza cie na rozmowe,
    > pojedziesz stracisz czas i padnie pytanie
    > "a czy ta kwoate chce pan troche obnizyc?"

    Powiem że nie chcę, albo targuję się o inne przywileje.

    To jest oczywiste, że skoro ich nie stać na moją pracę
    to mnie nie zaproszą, bo zrobili by z siebie głupków.

    FOX

  • 9. Data: 2006-05-25 06:46:04
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    > Tak, to wtedy dodatkowe zalety zaprezentuj w mailu
    > wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem.

    OK, dzieki

  • 10. Data: 2006-05-25 13:10:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 24 May 2006 22:55:32 +0200, FOX napisał(a):

    > To nieporozumienie bo za 3-6 miesięcy minimum przestaje cię zadowalać.
    > Minimum to mogą sobie wpisywać osoby które nie mają doświadczenia.

    Jak ktos nie ma doswiadczenia, to najczesciej pracuje za minimum, ale nie
    jego wlasne, tylko ustawowe :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net