PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lojalka

  • 1. Data: 2006-05-23 23:21:13
    Temat: Lojalka
    Od: basic <w...@o...pl>

    Witam

    Podpisalem lojalke, w ktorej zobowiazlem sie pokryc koszty kursu
    jesli rozwiaze umowe o prace. I tak sie stalo, zmienilem prace.
    Jakie konsekwencje moge poniesc, jesli nie splace tego kursu?
    Nie chce mi sie tego za bardzo robic, poniewaz firma nie placila mi
    za nadgodziny, nie oddawala nawet tych nadgodzin prawidlowo czyli za
    1h - 1,5 h.

  • 2. Data: 2006-05-24 09:59:58
    Temat: Re: Lojalka
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "basic" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Nie chce mi sie tego za bardzo robic, poniewaz firma nie placila mi
    > za nadgodziny, nie oddawala nawet tych nadgodzin prawidlowo czyli za

    Spytaj prawnikow na pl.soc.prawo, ale gdzies obilo mi sie o uszy, ze tak
    naprawde to nie wiele moga zrobic, bo te lojalki sa z czyms niezgodne itp.
    Nie dam ci jednak na to gwarancji:) Pewnie, jak zwykle, wszystko rozbije sie
    o konkretny przypadek, o to co jest w lojalce, o to czy szkolenie bylo
    niezbedne do wykonywania zawodu i wymagane przez firme itp itd etc:)
    pozdr
    /p