PracaGrupypl.praca.dyskusje › stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.

  • 11. Data: 2005-03-03 09:47:41
    Temat: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d06gms$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Mozesz

    > biznes MS to wykożystwuje on swoją pozycję monopolu w ochydny i obrzydliwy
    > sposób. Nie masz 100% gwarancji, czy w tym poście nie zamieściłem wirusa,
    > dzięki któremu będe miał stałe połączenie z twoim komputerem, i kiedy
    > właśnie się połączysz z bankiem podczytam twoje chasło, a jak wpiszesz
    > hasło jednorazowe to cię przyblokuje, zaloguje się na ciebie i wykożystam
    > to chasło aby ukraść Ci 50 000 zł i wszystko z kawiarenki internetowej na

    1. Moja teza byla taka, ze na codzien nie mozna praktycznie poslugiwac sie
    uni/linuksami, bo nie da sie zrobic przelewu do banku, kosztorysu, napisac
    aplikacji dla 99% klientow itd. wiec zarzucanie komus ze pracuje na
    Windowsach to jest krytykowanie go za to, ze twardo chodzi po ziemi a nie
    buja w oblokach.
    2. Zaleta OE jest latwosc obslugi, m.in. kiedy wiem, ze robie koszmarne
    bledy ortograficzne to bardzo latwo moge wlaczyc sprawdzanie pisowni.

  • 12. Data: 2005-03-03 10:03:58
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    ktos wrote:
    > 1. Moja teza byla taka, ze na codzien nie mozna praktycznie poslugiwac sie
    > uni/linuksami, bo nie da sie zrobic przelewu do banku...

    to zależy co chce się zrobić , jeśli chodzi o własne 'domowe' rzeczy jak
    np. przelew do banku to nie ma problemu jeśli używa się linuxa; co
    innego jeśli piszesz jakiś soft dla firmy, która będzie go użwać
    wyłącznie pod windowsem, wtedy za bardzo nie masz wyboru :(

    papatki
    kanta

    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 13. Data: 2005-03-03 10:09:25
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    ktos napisał :

> [...]
    > aplikacji dla 99% klientow itd. wiec zarzucanie komus ze pracuje na
    > Windowsach to jest krytykowanie go za to, ze twardo chodzi po ziemi a nie
    A tu się z tobą nie zgadzam: da się zrobić przelew, kosztorys z aplikacją
    jest różnie. I chcesz mi powiedzieć, że gdy mam parę dni wolnego i jade na
    jakieś zadupie, aby oderwać się od ziemi i pobujać w obłokach, to jest to
    twoim zdaniem jakieś wykroczenie?

    > 2. Zaleta OE jest latwosc obslugi, m.in. kiedy wiem, ze robie koszmarne
    > bledy ortograficzne to bardzo latwo moge wlaczyc sprawdzanie pisowni.
    Oczywiście ale pamiętaj o swoim bezpieczeństwie. Jeżeli chodzi o słownik to
    na X są już dostępne programy z pełną kontrolą pisowni, którym wystarczy
    wpisać adres serwera nick i email są prostrze w konfiguracji niż OE.
    --
    _____________________________

  • 14. Data: 2005-03-03 11:32:27
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to zależy co chce się zrobić , jeśli chodzi o własne 'domowe' rzeczy jak
    > np. przelew do banku to nie ma problemu jeśli używa się linuxa; co

    Cały wątek zaczal sie od tego, że pewnien profesjonalista (robiący w każdym
    zdaniu 2 błędy ortograficzne) szydził z kogoś innego, kto w pracy używa
    Windows.

    Stąd moje pytania:
    - jestes księgowym w firmie, która ma konto np. w PKO/BPH ..i multicasha. Na
    jakiej dystrybucji chcesz go uruchomić?
    Zreszta gdy idzie o dostep ze strony WWW to tez najczęsciej wymagany jest
    IE.
    Probowałem kiedys skonfigurowac dostep do stron Citi przy pomocy javy
    Sun-a. Po kilku telefonach do help-desku i usłyszeniu, ze jestem chyba
    pierwszy w
    Polsce poddalem sie i wgralem dawno zakazana MS Java.
    - widziałeś Płatnika działającego pod linuksem?
    - ile biur projektów pracuje na czyms innym niz Autocad?

    Poza przeglądarką i klientem poczty każdy praktycznie używa jeszcze jakichs
    drobnych programików typu PIT-y/CIT-y, rozkłady jazdy, mapy, interkatywane
    katalogi doboru silników/przekładni/...... Wszystko to pod MS Windows.

    Jezeli ktos, zwlaszcza informatyk ignoruje realia i twierdzi, ze mozna sie w
    pracy obejsc bez Windows to niech lepiej zmieni zawod i przylaczy sie do
    Leppera/ Giertycha/Maciarewicza, tam każdy cynik/frustrat bedzie wsrod
    swoich.

  • 15. Data: 2005-03-03 11:44:12
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    ktos wrote:

> [...]
    > pracy obejsc bez Windows to niech lepiej zmieni zawod i przylaczy sie do
    > Leppera/ Giertycha/Maciarewicza, tam każdy cynik/frustrat bedzie wsrod

    chyba niedokładnie przeczytałeś mojego posta albo lubisz wyrywać tylko
    te zdania, które ci pasują , napisałam wyrażnie "jeśli piszesz jakiś
    soft dla firmy, która będzie go użwać wyłącznie pod windowsem, wtedy za
    bardzo nie masz wyboru". mnóstwo rzeczy można zrobić pod linuxem i nie
    będę się rozpisywała o zaletach linuxa bo to NTG.

    papatki
    kanta

    ps:mój facet w pracy używa wyłącznie linixa, a w domu przełącza na
    windowsa jak chce sobie w np w diablo pograć ;)

  • 16. Data: 2005-03-03 12:02:22
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    ktos napisał :

    > Cały wątek zaczal sie od tego, że pewnien profesjonalista (robiący w
    > każdym zdaniu 2 błędy ortograficzne) szydził z kogoś innego, kto w pracy
    > używa Windows.
    No pewnie na innej grupie koleś publicznie się przyznał, że sieje lipe!!!!!

> [...]
    > jakichs drobnych programików typu PIT-y/CIT-y, rozkłady jazdy, mapy,
    > interkatywane katalogi doboru silników/przekładni/...... Wszystko to pod
    No i tu jest moja tragedia!! na szczęście jest VMWARE

> [...]
    > w pracy obejsc bez Windows to niech lepiej zmieni zawod i przylaczy sie do
    > Leppera/ Giertycha/Maciarewicza, tam każdy cynik/frustrat bedzie wsrod
    Gdy słysze lepper to już wiem, że będzie Ciekawie i wesoło, chciaż lepper
    się ostatnio uspokoił, a szkoda było tak fajnie jak wpadł do sejmu z
    własnym nagłośnieniem!!! Pozatym większość systemów w naszym kraju stoi na
    opensourceowych środowiskach(chociażby web serwery apache ma 80% rynku).
    A jeżeli chodzi o nażędzia do programowania to jest ich o wiele mniej na
    windę niż na X i są o wiele bogatsze w opcje (no chyba że piszesz na windę,
    to piszesz pod windą).
    --
    _____________________________

  • 17. Data: 2005-03-03 12:05:28
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > windę niż na X i są o wiele bogatsze w opcje (no chyba że piszesz na
    na X niż na windę. tu błąd logiczny.
    --
    _____________________________

  • 18. Data: 2005-03-03 12:06:43
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES napisał :

    > na X niż na windę. tu błąd logiczny.
    nie jednak dobrze
    --
    _____________________________

  • 19. Data: 2005-03-03 12:42:02
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

> [...]
    > to chasło aby ukraść Ci 50 000 zł i wszystko z kawiarenki internetowej na
    > końcu świata, lub przez 2000 innych tak samo zainfekowanych komputerów.

    za duzo filmow chlopaku ogladasz, opamietaj sie.
    Pewnosci nie masz nigdy, jaki to by nie byl system

  • 20. Data: 2005-03-03 13:37:54
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    teddy napisał :

    > za duzo filmow chlopaku ogladasz, opamietaj sie.
    > Pewnosci nie masz nigdy, jaki to by nie byl system
    tak, ale na windowsie co rusz masz wirusa, a na linuksie jeszcze nigdy nie
    miałem!!!
    --