PracaGrupypl.praca.dyskusjestworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow. › Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Date: Thu, 03 Mar 2005 11:09:25 +0100

    ktos napisał :

    > Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz

    > 1. Moja teza byla taka, ze na codzien nie mozna praktycznie poslugiwac sie
    > uni/linuksami, bo nie da sie zrobic przelewu do banku, kosztorysu, napisac
    > aplikacji dla 99% klientow itd. wiec zarzucanie komus ze pracuje na
    > Windowsach to jest krytykowanie go za to, ze twardo chodzi po ziemi a nie
    > buja w oblokach.
    A tu się z tobą nie zgadzam: da się zrobić przelew, kosztorys z aplikacją
    jest różnie. I chcesz mi powiedzieć, że gdy mam parę dni wolnego i jade na
    jakieś zadupie, aby oderwać się od ziemi i pobujać w obłokach, to jest to
    twoim zdaniem jakieś wykroczenie?

    > 2. Zaleta OE jest latwosc obslugi, m.in. kiedy wiem, ze robie koszmarne
    > bledy ortograficzne to bardzo latwo moge wlaczyc sprawdzanie pisowni.
    Oczywiście ale pamiętaj o swoim bezpieczeństwie. Jeżeli chodzi o słownik to
    na X są już dostępne programy z pełną kontrolą pisowni, którym wystarczy
    wpisać adres serwera nick i email są prostrze w konfiguracji niż OE.
    --