PracaGrupypl.praca.dyskusje › stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.

  • 21. Data: 2005-03-03 13:50:02
    Temat: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d0746a$a0q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > tak, ale na windowsie co rusz masz wirusa, a na linuksie jeszcze nigdy nie
    > miałem!!!

    To fascynujace wszystko. Tyle ze cholernie entegie! Won z tym flejmem we
    wlasciwe mu miejsce.

    Swoja droga to fascynujace, z jaka lawoscia nie-OE'owym mastahakom
    przychodzi ciagniecie durnych watkow.

    sz.

  • 22. Data: 2005-03-03 18:17:52
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    ktos wrote:

    > 1. Moja teza byla taka, ze na codzien nie mozna praktycznie
    > poslugiwac sie uni/linuksami, bo nie da sie zrobic przelewu do
    > banku, kosztorysu, napisac aplikacji dla 99% klientow itd. wiec
    > zarzucanie komus ze pracuje na Windowsach to jest krytykowanie
    > go za to, ze twardo chodzi po ziemi a nie buja w oblokach.

    To jest zla teza bowiem obywam sie prawie bez Windows (wyjatek
    Platnik) i nie mam problemu z reszta wymienionych przez Ciebie
    zastosowan.

  • 23. Data: 2005-03-03 19:49:28
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    Dnia 2005-03-03 14:50:02 szomiz napisał(a) w wiadomości
    <news:d074po$db4$1@nemesis.news.tpi.pl> co następuje:

    <ciach>

    > To fascynujace wszystko. Tyle ze cholernie entegie! Won z tym flejmem we
    > wlasciwe mu miejsce.

    E, na pl.comp.os.advocacy go zjedzą ;-)

    > Swoja droga to fascynujace, z jaka lawoscia nie-OE'owym mastahakom
    > przychodzi ciagniecie durnych watkow.

    Trzeba jednak przyznać, że są lepsze czytniki niż OE. Na przykład mój.
    BP,ANMSP :-D

    EOT.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek

  • 24. Data: 2005-03-19 22:40:30
    Od: "RoBaL" <r...@y...co.uk_bez_tego>

    "eldorado" <e...@s...pl> wrote in message
    > Hmm, nie mam czasu na odpowiadanie ludziom, ktorzy sa nie wychowani i
    > naduzywaja slowa profesjonalizm.

    hmmm
    1. a jednak odpisales
    2. profesjonalizm sklania do odpisywania pod postami..

    ja nie jestem profesjonalista tylko zwyklym projektantem aplikacji.........
    pozdr