PracaGrupypl.praca.dyskusjestworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow. › Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Date: Thu, 3 Mar 2005 10:47:41 +0100

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d06gms$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Mozesz

    > biznes MS to wykożystwuje on swoją pozycję monopolu w ochydny i obrzydliwy
    > sposób. Nie masz 100% gwarancji, czy w tym poście nie zamieściłem wirusa,
    > dzięki któremu będe miał stałe połączenie z twoim komputerem, i kiedy
    > właśnie się połączysz z bankiem podczytam twoje chasło, a jak wpiszesz
    > hasło jednorazowe to cię przyblokuje, zaloguje się na ciebie i wykożystam
    > to chasło aby ukraść Ci 50 000 zł i wszystko z kawiarenki internetowej na

    1. Moja teza byla taka, ze na codzien nie mozna praktycznie poslugiwac sie
    uni/linuksami, bo nie da sie zrobic przelewu do banku, kosztorysu, napisac
    aplikacji dla 99% klientow itd. wiec zarzucanie komus ze pracuje na
    Windowsach to jest krytykowanie go za to, ze twardo chodzi po ziemi a nie
    buja w oblokach.
    2. Zaleta OE jest latwosc obslugi, m.in. kiedy wiem, ze robie koszmarne
    bledy ortograficzne to bardzo latwo moge wlaczyc sprawdzanie pisowni.