PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek, urząd pracy

  • 1. Data: 2005-03-02 12:48:58
    Temat: Zasiłek, urząd pracy
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    Jestem bezrobotny z prawem do zasiłku, ale znalazłem pracę w innym
    mieście i umowę podpiszę najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. Czy
    muszę osobiście stawić się w UP, żeby odebrać należny zasiłek za luty,
    czy mogę wysłać pisemko? Jak zacznę pracę, nie będę miał czasu żeby
    iść do bidy a nie chcę brać na początku dni wolnych.
    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 2. Data: 2005-03-02 17:28:56
    Temat: Re: Zasiłek, urząd pracy
    Od: "drakoo" <s...@o...pl>

    > mieście i umowę podpiszę najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. Czy
    > muszę osobiście stawić się w UP, żeby odebrać należny zasiłek za luty, czy
    > mogę wysłać pisemko?

    Pismo wystarczy ( w ciągu 7 - miu dni od podjecia pracy)