PracaGrupypl.praca.dyskusje › spółka z o.o.

  • 1. Data: 2005-03-02 13:38:12
    Temat: spółka z o.o.
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam
    Szukam chętnych do zawiązania spólki z o.o.
    Branża dowolna.
    Może wśród Was znajdą się chętni do stworzenia jakiegoś ciekawego projektu.

  • 2. Data: 2005-03-02 18:35:44
    Temat: Re: spółka z o.o.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 13:38:12 +0000 (UTC), " " <a...@g...pl>
    wrote:

    >Szukam chętnych do zawiązania spólki z o.o.
    >Branża dowolna.
    >Może wśród Was znajdą się chętni do stworzenia jakiegoś ciekawego projektu.
    To brzmi jak: "Mam groszowy kapital i zero pomyslow, szukam
    wspolnika".

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-03-06 10:18:55
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Szukam chętnych do zawiązania spólki z o.o.
    > Branża dowolna.
    > Może wśród Was znajdą się chętni do stworzenia jakiegoś ciekawego
    > projektu. Pozdrawiam

    Ja mogę zawiązać, ale biorę 50,5% udziałów.
    Potrzebuję po prostu od czasu do czasu wystawić legalną fakturę...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net