PracaGrupypl.praca.dyskusje › stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.

  • 1. Data: 2005-03-02 13:44:23
    Temat: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Od: "eldorado" <e...@s...pl>

    Witam serdecznie,

    Zajmuje sie projektowaniem komercyjnych i nie komercyjnych stron
    internetowych oraz sprzedaza i serwisem sprzetu komputerowego. Moja praca
    sprawia mi wiele satysfakcji. Staram sie utrzymac wysoki poziom... Zapraszam
    do zapoznania sie z moja oferta. Wszelkie pytania, oraz zamowienia prosze
    kierowac pod email: e...@s...pl

    Odpowiedz na Panstwa pytania jest moim milym obowiazkiem.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    Przetestowano na: 05-03-02 14:46:31

  • 2. Data: 2005-03-02 14:05:07
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    eldorado napisał :

> [...]
    > zamowienia prosze kierowac pod email: e...@s...pl
    >
    > Odpowiedz na Panstwa pytania jest moim milym obowiazkiem.
    Ja też.
    > ---
    > avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    > Przetestowano na: 05-03-02 14:46:31
    > avast! - Copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software.
    i jak każdy profesjonalista używam unixowych systemów i profesjonalnych
    narzędzi. Outlook express na pewno taki nie jest, jest to narzędzie dla
    niepotrafiącego jeszcze nic informatyka!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-03-02 14:31:21
    Od: "eldorado" <e...@s...pl>

    Hmm, nie mam czasu na odpowiadanie ludziom, ktorzy sa nie wychowani i
    naduzywaja slowa profesjonalizm.

    Przetestowano na: 05-03-02 15:31:30

  • 4. Data: 2005-03-02 14:50:41
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > i jak każdy profesjonalista używam unixowych systemów i
    jako profesjonalny ksiegowy/pracownik dzialu plac/ projektant/ dzial
    marketingu
    - lacze sie z nich z bankiem
    - skladam deklaracje ZUS
    - robie kosztorysy budowlane
    - rysunki techniczne
    - przegladam katalogi branzowe naszych dostawcow/odbiorcow/konkurentow
    przysylane na plytkach CD

    Rowno 20 lat temu zaczalem prace jako programista na mainframe.
    Programy pisalo sie na papierze, potem schodzilo sie pietro nizej do
    wydzielonego pomieszczenia z terminalami i tam wklepywalo gotowy kod.
    Kazdy oczywiscie w bialym fartuchu.
    Kiedy na rynku pojawil sie NetWare to wiele osob lepiej wiedzacych mialo do
    niego taki stosunek jak Ty do produktów MS, co tam PC-ty, nic nie zastapi
    mainframe
    Uwazam, ze gdyby nie Gates (no moze do spolki z Intelem) to uzytkownicy
    pracowali by dzisiaj na terminalach znakowych produkcji IBM, laczyli sie z
    bazami Oracla, moze i bezpiecznych ale ilu by ich (uzytkownikow) bylo?

    P.S. Maile odbieram na Mozilli, grupy dyskusyjne przegladam na OE. Mozesz mi
    powiedziec jakie wady ma w tym przypadku OE?

  • 5. Data: 2005-03-02 14:54:15
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 02 mar 2005 w liście [news:d04gc1$p41$3@nemesis.news.tpi.pl]
    eldorado [e...@s...pl] napisał(a):

    > Zapraszam do zapoznania sie z moja oferta.
    > Wszelkie pytania, oraz zamowienia prosze kierowac pod email:
    > e...@s...pl

    Zapraszam do zapoznania się z netykietą i prawem polskim, zwłaszcza z
    paragrafem mówiącym o spamowaniu. Ta grupa to nie miejsce na
    ogłoszenia.

    --
    Nie pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 6. Data: 2005-03-02 15:23:39
    Od: "eldorado" <e...@s...pl>

    Szczerze mowiac to pomylilem grupy wysylkajac ten formularz, ale jak sie
    temu przyjrzec to kto wie, dzis ise oglaszam, a moze jutro bede potrzebowal
    pracownika...pomimo ze Polska to nie kraj dla ludzi z wlasnym biznesem.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia wszystkim poszukujacym pracy.

    P.s.
    Sam rowniez szukam :-(

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:d04kat$gqa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Przetestowano na: 05-03-02 16:23:51

  • 7. Data: 2005-03-02 15:32:46
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    eldorado napisał :

> [...]
    > biznesem.
    >
    > Pozdrawiam i zycze powodzenia wszystkim poszukujacym pracy.

    Bezrobotny wizjoner! Pięknie! spróbuj w consultingu tam takich lubią!!
    --
    _____________________________

  • 8. Data: 2005-03-02 16:19:39
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    ktos napisał(a):

    > P.S. Maile odbieram na Mozilli, grupy dyskusyjne przegladam na OE. Mozesz mi
    > powiedziec jakie wady ma w tym przypadku OE?

    A możesz mi powiedzieć, jakie wady w związku z przeglądaniem grup ma
    Mozilla ?
    To zintegrowany czytnik news i mail... po co Ci OE ?

    Sender Bell

  • 9. Data: 2005-03-02 17:11:22
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    eldorado wrote:

    > Hmm, nie mam czasu na odpowiadanie ludziom, ktorzy sa nie wychowani i
    > naduzywaja slowa profesjonalizm.

    Powiem tak: Każdemu wg gustu. Jednemu pasuje OE, innemu Mozilla, a jeszcze
    innemu Knode. Ja swojego czasu korzystałem z slrn-pl...

    Alpin19

  • 10. Data: 2005-03-03 08:05:22
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    ktos napisał :

> [...]
    >
    > P.S. Maile odbieram na Mozilli, grupy dyskusyjne przegladam na OE. Mozesz
    > mi powiedziec jakie wady ma w tym przypadku OE?
    Niestety przyszłem na świat prawdopodobnie trochę później niż ty i nie
    miałem przyjemności pracować na takich maszynach jak odra czy eniac,
    ponieważ gdy odzyskałem świadomość że w moim umyśle krążą wyłącznie zera i
    jedynki na biurku stał już 486DX33 z 4MB ramu i dyskiem 170MB a eniac i
    odra stały już w muzeum. Z programowaniem na papierze zetknąłem się dopiero
    na studiach i powiem Ci że to była fajna zabawa. Natomiast jeśli chodzi o
    biznes MS to wykożystwuje on swoją pozycję monopolu w ochydny i obrzydliwy
    sposób. Nie masz 100% gwarancji, czy w tym poście nie zamieściłem wirusa,
    dzięki któremu będe miał stałe połączenie z twoim komputerem, i kiedy
    właśnie się połączysz z bankiem podczytam twoje chasło, a jak wpiszesz
    hasło jednorazowe to cię przyblokuje, zaloguje się na ciebie i wykożystam
    to chasło aby ukraść Ci 50 000 zł i wszystko z kawiarenki internetowej na
    końcu świata, lub przez 2000 innych tak samo zainfekowanych komputerów.
    --