PracaGrupypl.praca.dyskusje › srednia czy doswiadczenie ?

  • 1. Data: 2005-01-18 18:19:56
    Temat: srednia czy doswiadczenie ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    heyka
    mam takie, pytanie co jest lepsze dla studenta wyzsza srednie czy wyzsze
    doswiadczenie ? chodzi oto,ze podejrzewam, ze jesli podejme prace ( a
    studiuje na dziennych ) to prawdopodobnie moja srednia troche na tym
    ucierpi. Ale wydaje, mi sie,ze jednak doswiadczenie zdobyte w trakcie
    studiow jest o wiele cenniejsze niz srednia na dymplomie bez takowego.
    Bede wdzieczny za komentarze zwlaszcza od pracodawcow. Studiuje informatyke
    i mam zamiar pracowac jako programista.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-01-18 18:52:15
    Temat: Re: srednia czy doswiadczenie ?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    doswiadczenie

  • 3. Data: 2005-01-18 19:38:13
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jarod w news:csjk0b$lq0$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > co jest lepsze dla studenta wyzsza srednie czy wyzsze doswiadczenie ?

    Moim zdaniem większe doświadczenie.

    > Bede wdzieczny za komentarze zwlaszcza od pracodawcow.

    Ja niestety jestem tylko pracownikiem ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2005-01-18 19:42:39
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem większe doświadczenie.

    > Ja niestety jestem tylko pracownikiem ;-)

    Ja tez, ale z tego co wiem srednia liczy sie w duzych miedzynarodowych
    koncernach, ktore chca najlepszych z najlepszych (najlepiej i ze srednia i z
    doswiadczeniem, ale na srednia bardzo sie patrza) i chca uksztaltowac
    pracownika na swoja modle (wysoka srednia oznacza duza sprawnosc uczenia sie
    i wysoka motywacje do osiagania formalnych sukcesow). Wszedzie indziej liczy
    sie doswiadczenie, ale majac je przegrywasz w wiekszosci przypadkow z
    magistrami, jesli nie ukonczyles studiow.

    I.

  • 5. Data: 2005-01-18 19:52:23
    Od: koszmarek <i...@s...pl>

    Użytkownik Jarod napisał:

> [...]
    > doswiadczenie ? chodzi oto,ze podejrzewam, ze jesli podejme prace ( a
    > studiuje na dziennych ) to prawdopodobnie moja srednia troche na tym

    Nie wiem czy to jest jakaś odpowiedź, ale ja mocno odpusciłem studia
    (~4.5 średnia, teraz mam problemy z zaliczeniem przedmiotow...) i od
    kilku miesiecy pracuje, sprawia mi to o wiele wieksza frajde, nie mówiąc
    o zasobniejszej kieszeni ;). No i nie ma problemu typu "Jak duże zdjęcie
    umieścic, żeby CV zajęło całą kartkę?" :)
    Przynajmniej dla mnie, studia to psychiczna męka, z 10% rzeczy
    potrzebnych, 90% glupot (tez informatyka, dzienne), w sumie tylko dla
    papierka tam jeszcze sie ucze.

    powodzenia tak czy inaczej

    --
    die("Grrr...");

  • 6. Data: 2005-01-18 19:57:18
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-18 20:42, Użytkownik Immona napisał:

    > pracownika na swoja modle (wysoka srednia oznacza duza sprawnosc uczenia sie
    > i wysoka motywacje do osiagania formalnych sukcesow). Wszedzie indziej liczy

    A skończone dzienne i jednocześnie etat to chyba jeszcze lepsza
    informacja dla pracodawcy o umiejętnościach i możliwościach danej osoby.

    IMHO nie trudno jest obkuć się z tego, co się ma wyłożone na uczelni -
    kwestia samozaparcia. O wiele trudniej chodzić na zajęcia, a potem do
    pracy - tu i tu trzeba być jakoś przygotowanym przecież. Nie każdy jest
    odporny na stres przy takim natłoku obowiązków.

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2005-01-18 20:12:26
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

> [...]
    > sie doswiadczenie, ale majac je przegrywasz w wiekszosci przypadkow z
    > magistrami, jesli nie ukonczyles studiow.

    Ja pracuje w dużym koncernie, nie patrzyli na moją srednią ze studiów 5-6
    lat temu, po 2 rozmowach mnie przyjęli. Nie miałem doświadczenia,tylko
    praktykę studencką 3 miesięczną w biurze rachunkowym-kancelarii biegłych
    rewidentów..
    Po 4 latach pracy awansowałem na managera ;)) za 3100 brutto. Ale
    najważniejsze że nawet po 4 miesięcznym zwolnieniu lekarskim dyrektor chce
    żebym wrócił do pracy...

  • 8. Data: 2005-01-18 20:14:42
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-18 21:12, Użytkownik Marek napisał:

    > Po 4 latach pracy awansowałem na managera ;)) za 3100 brutto. Ale

    w koncernie, po 4 latach, kierownicze stanowisko i tylko tyle???

    --
    Witiia

  • 9. Data: 2005-01-18 21:05:24
    Od: mgl <m...@s...net>

    Witiia wrote:

    > w koncernie, po 4 latach, kierownicze stanowisko i tylko tyle???

    A znasz strukturę niektórych dużych korporacji mających oddziały w PL?
    Często zdecydowana większość stanowisk to stanowiska kierownicze o
    róznym stopniu uprawnień, bo zwykle całe działy zajmują się np. analizą
    danych sprzedaży czy koordynacją projektów outsourcowych do realizacji
    na zewnątrz. To nie są firmy, w których na 100 pracowników jest 5
    kierowników ;).

    pozdrawiam,
    mgl

  • 10. Data: 2005-01-19 09:58:19
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Witiia wrote:

> [...]
    > pracy - tu i tu trzeba być jakoś przygotowanym przecież. Nie każdy jest
    > odporny na stres przy takim natłoku obowiązków.

    heh a co powiedziec na cos takiego: dzienne, zaoczne i do tego etat... na
    dyplomie z dziennych 5, na zaocznych 4,5 :)

    Iza